انواع کاغذ دیواری ها

کاغذ دیواری ها در نواع زیادی به تولید می رسند و با توجه به سلیقه ی خود می توانید نوع مناسب از آن را تهیه کنید.

کاغذ دیواری ساده:

این نوع از کاغذ دیواری ها ، آشنا ترین نوع هستند و ضخامت کمی دارند. این نوع معمولا قابل شستشو می باشند.  کاغذ دیواری های ساده نحوه ی نصبشان آسان می باشد و در حدود دو سال دوام دارند. از کاغذ دیواری های ساده معمولا برای منزل استفاده می شود.

کاغذ دیواری با روکش وینیل:

در این نوع از دیوار پوش ها از وینیل که سبک و منعطف است برای پوشش کاغذ استفاده می شود. این کار به دلیل ضد لک شدن و مقاومت بیشتر کاغذ دیواری انجام می گیرد ، باید دقت کنید که وینیل استفاده شده بر روی کاغذ دیواری، قابل مشاهده نیست و لایه ای نازک را تشکیل خواهدداد.

کاغذ دیواری جدید نانو

 این نوع کاغذ دیواری ها که جدید هستند ، بسیار پر طرفدار بوده و ویژگی های بسیار خوبی دارند. از جمله مزیت های کاغذ دیواری های نانو می توان به مقاومت بالایش در براب ضربه، مقاومت در برابر نور خورشید، عایق مناسب صوت و حرارت و ضد لک بودن آن اشاره کرد. هزینه ی خرید کاغذ دیواری نانو نسبت به نمونه های دیگر گران تر می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی نوع جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشد. این کاغذ دیواری ها بسیار جذاب هستند و تاثیرات زیادی را بر روی دکوراسیون داخلی می گذارند. این نوع از کاغذ دیواری ها دارای طرح های برجسته می باشند .

کاغذ دیواری بافت دار یا مخملی

استفاده از کاغذ دیواری های بافت یا مخملی به مدرن شدن دکوراسیون کمک بسیاری می نماید. این کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو ندارند. این کاغذ دیواری ها نیز از قیمت بالایی برخوردارند ولی زیبایی بسیار زیادی دارند و اگر بودجه ای که می خواهید برای خرید در نظر بگیرید برایتان مهم نیست می توانید از این نوع بهره ببرید.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید. خرید کاغذ دیواری به صورت اینترنتی مزیت های بسیاری در مقایسه با خرید کاغذ دیواری به صورت حضوری دارد. شما در خرید اینترنتی ، گزینه های متعددی را پیش روی دارید و می توانید به راحتی دیوارپوش مورد علاقه ی خود را خریداری نمایید. خرید حضوری به زمان بسیار زیادی نیاز دارد اما در خرید اینترنتی می توانید شما در کمترین زمان ، خرید خود را انجام دهید. همچنین در خرید اینترنتی می توانید از سراسر کشور خرید خود را انجام دهید. شرکت تراز دکور از مراکز معتبر فروش کاغذ دیواری در کشورمان است که عرضه ی مستقیم کاغذ دیواری ها را انجام داده و این دیوار پوش را با هزینه ی بسیار مناسبی به شما ارائه می دهد.

استفاده از کاغذ دیواری مناسب

باید توجه کنید که کاغذ دیواری ها تاثیرات بسیار زیادی را در دکوراسیون ایجاد می کنند، باید به درستی از این دیوار پوش استفاده کنید. کاغذ دیواری ها می توانند تاثیراتی از جمله تاثیر در بزرگ یا کوچک نشان دادن اتاق و روشن تر یا شلوغ تر نشان دادن محیط ها دارند بنابراین با انتخاب هوشمندانه می توانید بهترین تاثیر گذاری را بر روی دکوراسیون داشته باشید.

با استفاده از خرید کاغذ دیواری لاکچری می توانید عیب و ایراد های دیوار ها را بپوشانید و این یکی از مزیت های بسیار بزرگ کاغذ دیواری به شمار می رود. از مزیت های دیگر می توان به قیمت مناسب، سرعت نصب بالا و جذابیت آن اشاره کرد. شرکت تراز دکور ارائه دهنده ی انواع کاغذ دیواری های زیبا و با کیفیت می باشد و شما با مراجعه به سایت می توانید انواع این دیوارپوش را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()