کفی تخت جکدار مهمترین قسمت تختخواب را تشکیل می دهد. در واقع بدنۀ اصلی تخت خواب، کفی تخت است که از جنس چوب و یا فلز ساخته می شوند. تخت خواب مهمترین وسیله برای زمان استراحت و خوابیدن محسوب می شود. به همین دلیل برای خیلی از افراد، کیفیت کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به این موضوع مهم موجب گردیده تا تولیدکنندگان کفی تخت خواب، به فکر تولید و عرضل کفی تخت جکدار افتاده و سبک جدیدی از محصولات سرویس خواب را به بازار عرضه کنند. استقبال از خرید کفی تخت جکدار نیز به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری این محصول است.

با بررسی نیاز بازار فروشگاه اینترنتی ویستا کالا، توانسته به منظور توسعۀ کسب و کار خود در حوزۀ فروش محصولات خانگی و اداری، وب سایت رسمی ویستا کالا را راه اندازی نماید و بدین وسیله شرایط مناسبی را جهت فروش اینترنتی لوازم خانگی برای مشتریان در سرتاسر کشور با تحویل فوری فراهم کرده است.

موارد مهم فروش کفی تخت جکدار

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف از طراحان برای تولید و عرضۀ کفی تخت جکدار، این است که فضای خالی زیر تخت خواب را کاربردی سازند. از گذشته قسمت زیرین تخت خواب بی استفاده می ماند و افراد نمی توانستند از این فضا، استفادۀ بهینه داشته باشند ولی با گذشت زمان و کوچک تر شدن محیط آپارتمان و اتاق های خواب، نیاز است که از تمام فضای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده شود. فروش  کفی تخت جکدار  نیز به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است و شاهد فروش روز افزون این مدل کفی برای تخت خواب دونفره و یک نفره می باشیم.

بدین ترتیب فضای باکس خالی کفی تخت دونفره جکدار به فرد جازه می دهد که وسایل و اقلام بی استفاده و کم مصرف را در این فضا قرار داده و در عین حال در هر زمانی بتوانند دسترسی راحت به آنها داشته باشند.

کفی تخت جکدار باعث کاهش وزن تخت می شود و این مسئله باعث افزایش مقاومت تخت در برابر وزن و فشار می شود و توانسته بزرگ ترین مزیت را برای تختخواب بوجود آورد. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کفی تخت جکدار، قسمت تحتانی تخت باید خالی بماند، تا بدین صورت کفی تخت وزن کمتری خواهد داشت و جابجایی آن راحت تر صورت می گیرد. توجه داشته باشید انتخاب کفی تخت جکدار به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که می توان به ابعاد اتاق، کیفیت تخت، سلیقۀ شخصی و قیمت اشاره نمود.

جهت سفارش کفی تخت با دوام و قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی ویستا کالا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه چندین سال است که در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

بنابراین افراد مختلف با عرضۀ انواع و اقسام کفی تخت خواب، به سهولت می توانند تجربۀ خرید بهترین کفی تخت جکدار و یا کفی تخت ساده را داشته باشند. جنس کفی و کیفیت جک های به کار رفته در کفی تخت جکدار دونفره نقش بسزایی در طول عمر و دوام تختخواب خواهد داشت. در نتیجه افرادی که قصد خرید سرویس خواب دارند، تمام این موارد مد نظر قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بهترین تختخواب خریداری شود.

به طور کلی قیمت خرید کفی تخت دونفره و کفی تخت جکدار به سایز و کیفیت بدنۀ تخت بستگی دارد. البته جنس کفی تخت نیز بر روی قیمت این محصول تأثیرگذار می باشد. تختخواب به دلیل کاربردی که دارد، توجه به استحکام و مدل آن بسیار مهم است.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا با سالها تلاش و کوشش توانسته به صورت کاملاً تضمینی و تحویل فوری، در عرصۀ فروش وسایل خانگی به صورت اینترنتی نیز پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر کشور باشند.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()