کفی تخت از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تخت خواب محسوب می شود. به عبارتی طول عمر تخت خواب به کیفیت و جنس کفی تخت بستگی دارد و هنگام خرید تختخواب باید مد نظر قرار گرفته شود. کفی تخت خواب بیشتر فشار تخت را تحمل می کند و جنس کفی تخت باید به گونه ای باشد که تحمل وزن فرد را بر روی تختخواب حفظ کند. به همین دلیل عموماً کفی تخت از جنس فلز ساخته می شود. البته میزان ضخامت کفی تخت نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی مقاومت تختخواب خواهد داشت. به طور کلی کفی تخت در دو دسته بندی کفی تخت دو نفره و کفی تخت یک نفره ساخته می شوند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا بیش از ده سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید و عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع سرویس خواب  آغاز کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و بررسی نیاز بازار توانسته محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

نکات مهم خرید کفی تخت خواب

 از ابتدای مقاله به اهمیت انتخاب کفی تخت مناسب اشاره نمودیم. با توجه به اینکه تخت خواب یکی از وسایل مهم برای استراحت و خوابیدن محسوب می شود، توجه به کیفیت جنس کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد متناسب با وزن و قدر باید تخت خواب خود را خریداری کنند. به همین علت شاهد فروش کفی تخت در سایزهای مختلف در سطح بازار می باشیم.

البته کفی تخت از نظر سبک طراحی در مدل های مختلف کفی تخت ساده، کفی تخت جکدار و کفی تخت تاشو عرضه می شوند. به این ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون و قیمت می توانید هر کدام از آنها را خریداری کنید. هر کدام از این محصولات دارای یک سری ویژگی هایی می باشند که خریداران پیش از خرید کفی تخت، بر اساس آنها انتخاب خود را انجام می دهند.

کفی تخت ساده از جمله کفی های تخت خواب رایج در سطح جهان است ولی با گذشت زمان و کوچک تر شدن محل سکونت عموم افراد، طراحان سرویس تختخواب تلاش کردند با خلاقیت، طراحی متفاوتی از کفی تخت خواب را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. استقبال از کفی تخت جکدار نیز به همین علت است. این نوع کفی تخت به افراد این امکان را می دهد که بتوانند تجهیزات و وسایل غیر ضروری خود را در قسمت باکس زیرین کفی تخت جکدار قرار دهند و بدین وسیله فضای پیرامون خود را منظم نگهداری کنند.

فروش کفی تخت خواب با دوام

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا از جمله فروشگاه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش وسایل دکوراسیون منزل همچون سرویس خواب در مدل های مختلف می باشد. قیمت کفی تخت به کیفیت، جنس و ابعاد آن بستگی دارد. افراد مختلف متناسب با توان مالی می توانند با قیمت ارزان تختخواب مورد پسند خود را خریداری کنند. با خرید کفی تخت با کیفیت و دوام بالا از جنس فلز می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمائید.

توجه داشته باشید،که افراد مختلف برای انتخاب و خرید کفی تخت جکدار فاکتورهای متعددی را در نظر می گیرند که می توان به جنس و ابعاد آن اشاره نمود. با توجه به کاهش ابعاد آپارتمان های مسکونی، افراد به سختی می توانند کالاهای مورد نیاز خود را متناسب با ابعاد اتاق خریداری کنند. این مسئله در رابطه با خرید تخت خواب نیز مطرح است و افراد تلاش می کنند که با خرید کفی تخت دونفره جکدار، فضای مناسبی برای نگهداری اقلام غیر قابل مصرف خود فراهم کنند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا یکی از فروشگاه های بزرگ پخش سرویس خواب در تهران است که توانسته با جذب نیروی کارآمد، همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()