تابلو از دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی است که به منظور جلوه دادن به نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. یکی از ویژگی های بارز در خصوص این محصول دکوراتیو می توان به تنوع طرح و زیبایی بصری تابلوها اشاره نمود. به طور کلی برای از بین بردن حال و هوای یکنواخت محیط دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و دیگر مکان ها می توان از وسایل تزنینی چون انواع تابلو تزئینی استفاده نمود. امروزه شاهد فروش تابلو با سبک و ابعاد مختلف در سطح جهان می باشیم. افراد مختلف با سلایق متفاوت توانسته اند تابلوهای تزئینی و هنری را برای انتخاب پیش روی مشتریان قرار دهند. 

برای مشاهدۀ انواع تابلو هنری و شیک به سبک های مدرن و کلاسیک می توانید نگاهی به محصولات تابلو فروشگاه دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی است و می توانند شما را در امر خرید تابلو هنری و تزئینی راهنمایی کنند.

فروش انواع تابلو ساده و مجلل

نصب تابلو را می توانید در ساختمان های مختلف مشاهده نمائید که بر روی دیوار قرار گرفته اند، تا بدین وسیله بتوانند یکنواختی نمای دکوراسیون را از بین ببرند. انتخاب طرح تابلو نقش بسزایی در زیبایی و جلوۀ هنری دکوراسیون داخلی خواهد داشت و همواره افراد مختلف تلاش می کنند، متناسب با سلیقۀ شخصی و تزئین لوازم دکوراسیون، انتخاب و خرید تابلو را انجام دهند. امروزه عموم مردم بیش از گذشته به طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اهمیت می دهند و با خرید تابلو ساده و مجلل تلاش می کنند که زیبایی قسمت های مختلف منزل را چندین برابر نمایش دهند.

خرید و فروش تابلو در سبک و دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توانیم به تابلو نقاشی، تابلو تزئینی، تابلو چند تکه ای، تابلو رنگ روغن، تابلو فرش، تابلو مذهبی، تابلو مدرن، تابلو کلاسیک و غیره اشاره نمود. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته اند، بهترین تابلو را خریداری نموده و از زیبایی آن لذت ببرند. تنوع این محصول دکوراتیو بسیار است و این مسئله موجب شده تا عموم مردم بتوانند با قیمت ارزان تابلوی زیبایی را خریداری کنند.

انتخاب طرح و سایز تابلو سلیقه ای است که البته در نظر گرفتن عوامل متعدد دیگر، این امکان برای شما فراهم است که بتوانید بهترین دکوراسیون را دیزاین کنید. خرید تابلو لوکس و مجلل در سالن پذیرایی، استفاده از تابلو هنری آرام بخش در فضای اتاق خواب، انتخاب تابلوی فانتزی و یا تابلو با تصاویر شخصیت های کارتنی برای اتاق کودکان و خرید تابلو تصاویر مشاغل از جمله نمونه هایی در انتخاب تابلو تزئینی است که متناسب با موقعیت های مختلف برای جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون بر روی دیوار نصب می شوند.

فروشگاه دکور آفیس با در اختیار داشتن کادر مجرب و توانمند، قادر به عرضۀ انواع محصولات دکوراتیو چون تابلوهای هنری و تزئینی با طرح های متنوع می باشد. به منظور توسعۀ خدمات به مشتریان، توانسته امکان سفارش اینترنتی تابلو و دیگر محصولات فروشگاه را به صورت کاملاً تضمین شده و قیمت ارزان برای آنان فراهم کند.

نکات مهم خرید تابلو ارزان

قیمت خرید تابلو مانند خرید تابلو انتزاعی به سایز، نوع متریال و سبک نقاشی و طرح آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با فضای دیوار و رنگبندی تجهیزات دکوراسیون چون مبلمان، پرده، فرش، لوازم دکوراتیو موجود در دکوراسیون می توانید انتخاب بهتری از تابلو برای تزئین دیوار داشته باشید. می تواند تابلو مجلل و لوکس و یا تابلوی سادۀ هنری و خلاقانه باشد. البته امکان خرید تابلو چند تکه ای با تصاویر زیبا و متنوع برای عموم مردم فراهم است.

برای مشاهدۀ برخی از محصولات دکوراتیو می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. البته امکان سفارش اینترنتی محصولات فروشگاه برای خریداران در سرتاسر کشور فراهم است.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()