پارکت یکی از محصولاتی است که برای تزئین دکوراسیون و به عنوان کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. انتخاب کفپوش ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ، سیمان، سرامیک، موزاییک، موکت و پارکت از انواع کفپوش موجود در جهان محسوب می شوند. عموم مردم می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی، قیمت، کیفیت و زیبایی ظاهری آنها، کفپوش مورد پسند خود را انتخاب نموده و خریداری کنند. رونق خرید  پارکت  به دلیل داشتن زیبایی طرح و دوام بالای این نوع کفپوش می باشد. خیلی از افراد با سلایق متفاوت، می توانند از مزایای این نوع کفپوش استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون چون کفپوش، دیوارپوش، پرده های چاپی، تابلوی تزئینی، آسمان مجازی و غیره می باشد.

فروش پارکت با دوام

فروش پارکت در دو دسته بندی چوبی و لمینت صورت می گیرد. هر کدام از آنها از نظر ساختار متفاوت از یکدیگر ساخته می شوند. پارکت چوبی به طور مستقیم از چوب درختان ساخته می شود و این در حالی است که پارکت لمینت را از لایه های به هم فشرده شده تولید می کنند. استفاده از لایه های چوبی HDF و رویۀ پی وی سی موجب می شود، که این نوع پارکت ها در برابر نفوذ رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به خرید پارکت لمینت ضد آب و مستحکم می باشند.

نصب پارکت به عنوان کفپوش ، تأثیر قابل توجهی بر زیبایی نمای دکوراسیون خواهد داشت. معمولاً عموم مردم انتخاب کفپوش را بر اساس زیبایی طرح پارکت انجام می دهند. پارکت به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، خیلی از افراد علاقه مند به نصب این نوع کفپوش در نمای دکوراسیون می باشند. با توجه به قابل شستشو بودن پارکت های لمینت، امروزه شاهد نصب پارکت برای سطوح کفپوش محیط آشپزخانه، سالن های ورزشی، محیط مهدکودک، فضای روف گاردن و غیره می باشیم.

جهت سفارش اینترنتی پارکت می توانید مرکز فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش انواع پارکت ایرانی و خارجی در سراسر کشور است.

ویژگی های پارکت لمینت

تولید پارکت در طرح های متنوع صورت می گیرد. به این ترتیب برای علاقه مندان خرید پارکت، می توانند متناسب با ترکیب رنگی که تجهیزات دکوراسیون داخلی دارند، انتخاب کفپوش را انجام دهند. همچنین به منظور افزایش استحکام پارکت، تولیدکنندگان پارکت تلاش کرده اند که در کلاس های مختلف، پارکت های را ساخته و روانۀ بازار سازند.

مقصود از کلاس، درجه بندی پارکت ها از نظر میزان استحکام آنها در برابر فشارهای وارده بر روی سطوح کفپوش است. در همین راستا خرید پارکت با کلاس بالا مثل 4 و 5، بهترین گزینه برای محیط هایی با حجم تردد بالا می باشد. این در حالی است که پارکت با کلاس پایین چون 1 و 2 برای محیط هایی که حجم تردد اندک دارد، مناسب است. به طور معمول برای ساختمان های مسکونی از پارکت با کلاس 2و 3 استفاده می شود چون از مقاومت کافی برخوردار است و استحکام بالایی در برابر ضربه و صدمات وارده به سطح خواهند داشت . البته از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به طور کلی قیمت خرید پارکت لمینت ایرانی به ویژگی های آن بستگی دارد که می توان به کیفیت، ابعاد، برند و طرح آن اشاره نمود. به دلیل عرضۀ انواع پارکت در طرح های شیک و مجلل، امروزه امکان خرید پارکت ارزان و کیفیت بالا برای عموم مردم فراهم است. امکان خرید پارکت لمینت ایرانی با دوام و همراه با گارانتی برای طرفداران این نوع کفپوش مهیا است.

فروشگاه دکور آفیس به دلیل سابقۀ فعالیت چندین ساله، توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان، پخش انواع کفپوش پارکت ایرانی و خارجی را در لیست محصولات فروشگاه داشته باشد.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()