تابلو دکوراتیو یا همان تابلو تزیینی از جمله تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود. افراد مختلف با سلایق متفاوت، می توانند با بررسی جوانب کار که مرتبط با حال و هوای فضای دکوراسیون و همچنین خلاقیت هنری می شود، اقدام به خرید تابلو دکوراتیو نمایند. انتخاب و خرید تابلو بر خلاف تصور ساده نیست و خیلی از افراد موارد متعددی را در انتخاب تابلوی تزیینی در نظر می گیرند. به طور کلی هدف عموم مردم از خرید  تابلو نقاشی ، ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون و همچنین از بین بردن سادگی و حال و هوای یکنواخت سطوح دیوار می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع تابلو دکوراتیو، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پردۀ چاپی، انواع کفپوش، سقف مجازی و غیره فعالیت می کند. جهت مشاهدۀ برخی از نمونه تابلوهای موجود در فروشگاه می توانید نگاهی به وب سایت رسمی دکور آفیس داشته باشید.

فروش تابلو دکوراتیو

در عصر حاضر شاهد فروش تابلو دکوراتیو در طرح های مدرن و کلاسیک هستیم. بدین ترتیب عموم مردم می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی، رنگبندی وسایل دکوراسیون، قیمت و سایز و رنگ دیوار، اقدام به خرید تابلو دکوراتیو زیبا نمایند. انتخاب تابلو با ترکیب رنگی متضاد در نمای دیوار، می تواند جلوۀ تابلوی دکوراتیو را دو چندان نماید. طرح تابلوی دکوراتیو که بر روی دیوار نصب می شود، نقش بسزایی بر روحیۀ فرد خواهد داشت و به نوعی بیانگر عقاید اشخاص خواهد بود. علاوه بر توجه به طرح تابلو، کیفیت بدنۀ تابلو نیز برای خیلی از افراد حائز اهمیت است، ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی قیمت تابلو دکوراتیو خواهد داشت.

برای سفارش تابلو دکوراتیو در طرح های مختلف می توانید نگاهی به محصولات تابلوی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تابلوهای دکوراتیو فعالیت می کند. بنابراین افرادی که تمایل به تزئین دکوراسیون دارند، با بررسی جوانب مختلف اقدام به انتخاب و خرید زیباترین تابلو دکوراتیو و تزیینی مانند خرید تابلو گل نقاشی می کنند. استفاده از تابلو دکوراتیو فانتزی با شخصیت های کودکانه بهترین گزینه برای تزئین اتاق کودکان است و والدین می متوانند متناسب با جنسیت فرزندان و همچنین سلیقۀ شخصی آنها، خرید تابلو تزیینی دکوراتیو را انجام دهند.

قیمت تابلو دکوراتیو به سایز، جنس تابلو، نوع رنگ و طرح آن بستگی دارد. در نتیجه عموم افراد با سلایق متفاوت می توانند با قیمت ارزان تابلو دکوراتیو زیبا و شکیل خریداری نموده و در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر قسمت های ساختمان استفاده نمایند.

اگر قصد خرید تابلو دکوراتیو مجلل و شیک با قیمت ارزان دارید، می توانید انتخاب خود را از میان محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس انجام دهید. این مجموعه، چندین سال است که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و همواره آمادۀ ارائه بهترین محصولات به مشتریان محترم می باشد.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()