کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات رایج در سطح جهان محسوب می شود و دارای یک سری ویژگی های خاص است که تأثیر مستقیم بر نظر و دیدگاه مخاطبین خواهد داشت. استقبال فراوان از چاپ و فروش کاغذ دیواری سه بعدی، داشتن تنوع طرح و جذابیت تصاویر این محصول است. در واقع این موارد باعث تمایز قابل توجه آنها نسبت به دیگر محصولات دیوارپوش شده است. امروزه شاهد عرضۀ انواع  کاغذ دیواری سه بعدی و ساده با آلبوم های متنوع و جذاب در سرتاسر کشور می باشیم. در واقع افرادی که تمایل به خرید و سفارش کاغذ دیواری دارند، با مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری، انتخاب خود را انجام می دهند. در ادامۀ متن بیشتر به ویژگی های نسل جدید کاغذهای دیواری خواهیم پرداخت . 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که توانسته با موفقیت در حوزۀ چاپ و فروش محصولات دکوراتیو چون انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری و دیگر محصولات رایج محسوب می شود.

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی و مزایای آن

امروزه شاهد کاربرد گستردۀ کاغذ دیواری بر روی سطوح دیوار ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره می باشیم. در واقع علت اصلی نصب کاغذ دیواری، داشتن تصاویر زیبا و همچنین کیفیت بالای این محصول است. از این رو افرادی که تمایل به ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون دارند، می توانند از طرح های جذاب کاغذ دیواری سه بعدی بهره گیرند. توجه داشته باشید که افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و رنگبندی نمای دکوراسیون، این محصول را خریداری کند.

کاغذ دیواری به سبک های مختلفی طراحی و چاپ می شود و باعث تمایز آنها از یکدیگر می شود. هر کدام از دسته بندی های کاغذ دیواری، در جایگاه خود، طرفداران زیادی دارد. در واقع افرادی که خواستار خرید و نصب دیوارپوش هستند، می توانند با کیفیت بالا، بهترین نوع کاغذ دیواری را خریداری نموده و قسمت های مختلف نمای دکوراسیون را تزئین نمایند.

علت محبوبیت کاغذ دیواری سه بعدی، نمایش یک تصویر کامل است. علاوه بر انکه جلوه های سه بعدی که هنگام چاپ کاغذ دیواری سه بعدی در نظر گرفته شد، باعث طبیعی نمایش دادن تصاویر می شود. به همین علت خیلی از افراد علاقه مند به خرید و نصب پوستر دیواری سه بعدی هستند. بدین وسیله افراد مختلف می توانند متناسب با دیزاین دکوراسیون، به صورت مجزا از انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای تزئین دکوراسیون استفاده نمایند.

اگر قصد سفارش کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و لاکچری را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. پس از مشاهده و مقایسۀ انواع کاغذ دیواری می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری اسب بر اساس فاکتورهای مهم چون طرح، جنس کاغذ و سایز کاغذ دیواری مشخص می شود. علاقه مندان به نصب دیوارپوش می توانند متناسب با سبک دکوراسیون و همچنین زیبایی طرحی که کاغذ دیواری دارد، آن را انتخاب نموده و با قیمت ارزان خریداری کنند. توجه داشته باشید که دارای قابلیت شستشو باشد، تا به سهولت بتوان آن را تمیز نمود. توجه به کیفیت بالای کاغذ دیواری و عدم جذب گرد و خاک و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید و همچنین مقاومت در برابر پارگی از موارد مهمی هستند که نقش مستقیم بر روی قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی خواهد داشت. چرا که تأثیر مستقیم بر روی افزایش طول عمر پوستر دیواری خواهد داشت. توجه داشته باشید، انتخاب کاغذ دیواری با طرح مناسب، می تواند بر روی ابعاد و فضای دکوراسیون تأثیر گذار باشد.

برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی می توانید با کادر پرسنل فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()