کاغذ دیواری سه بعدی نوعی دیوارپوش محسوب می شود و دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به نسخه های قدیمی این محصول می باشد. خیلی از افراد علاقه مند هستند که با نصب کاغذ دیواری بر روی سطوح دیوار، زیبایی محیط دکوراسیون را بیش از پیش نمایان سازند. به این ترتیب با گذشت زمان تلاش کردند که بر تنوع تصاویر این محصول بیفزایند و بتوانند طرح های متنوع و زیبایی را بر روی کاغذ دیواری چاپ نموده و در معرض فروش قرار دهند. چاپ  کاغذ دیواری سه بعدی حاصل استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته است که توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ طراحی گرافیکی تصاویر بوجود آورد و بتوانند خالق تصاویر فوق العاده جذاب به سبک سه بعدی باشند.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش روز افزون و بررسی نیاز بازار و مشتریان خود در سراسر کشور، توانسته موفق به رونق کسب و کار خود و راه اندازی فروشگاه اینترنتی شود. در این صورت با قرار دادن برخی از محصولات فروشگاه و نمایش آنها به مخاطبان، بستر مناسبی را برای انتخاب، مقایسه و در انتها سفارش محصولات برای مشتریان فراهم کرده است.

عرضۀ انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک

با توجه به طرفداران فراونی که سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک در سطح جهان دارد، در حوزۀ فروش کاغذ دیواری سه بعدی نیز می توانید شاهد چاپ و عرضۀ انواع کاغذ دیواری به سبک های مدرن و کلاسیک با قیمت مناسب و کیفیت عالی باشید. در این صورت افراد مختلف می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی و دیزاین دکوراسیون، مناسب ترین سبک طراحی پوستر دیواری سه بعدی را انتخاب نمایند.

کاغذ دیواری طرح اشکال انتزاعی، کاغذ دیواری تصاویر چهره شخصیت های سینمایی و بازیکن، طرح تصاویر مناظر طبیعی، نقاشی هنرمندانه، تصاویر هنری با تلفیق خط و ... برخی از طرح های متنوع کاغذهای دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک محسوب می شوند. افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و قیمت، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنند. کاربرد گستردۀ کاغذهای دیواری سه بعدی را می توان در سطوح مختلف جامعه مشاهده نمود.

طراحی گرافیکی کاغذ دیواری سه بعدی بسیار فوق العاده جذاب و چشم نواز است و باعث جلب نگاه بینندگان می شود. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به نصب پوستر دیواری سه بعدی برای تزئین نمای اتاق پذیرایی و قسمت های مختلف محل سکونت خود می باشند. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی پشت مبلمان، پشت میز تلویزیون، سرویس خواب، کتابخانه، قسمتی از فضای راهرو، بهار خواب و غیره جلوه های فوق العاده ای را بوجود می آورد که چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

مجموعۀ دکور آفیس به دلیل علاقه مندی که در حوزۀ طراحی و تزئین دکوراسیون داخلی دارد، تلاش نموده تا با عرضۀ انواع محصولات دکوراتیو، بتواند شرایط مناسبی را برای معرفی و فروش انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی، انواع پوستر دیواری و دیگر محصولات مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی را در دسترس مخاطبین محترم قرار دهد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو و ارزان

نسل جدید کاغذهای دیواری از لایۀ PVC تشکیل شده است که باعث افزایش مقاومت کاغذ دیواری و به طبع آن قابل شستشو شدن سطح کاغذ دیواری شده است. به این ترتیب به سهولت می توان با استفاده از دستمال مرطوب و نمناک، سطح کاغذ دیواری سه بعدی را از گرد و خاک و لکه های ایجاد شده پاکیزه نمود. بدین وسیله می تواند گزینۀ مناسبی برای تزئین دکوراسیون اتاق کودکان محسوب شود.

جهت سفارش انواع کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و کیفیت عالی مانند خرید پوستر دیواری ورزشی می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. سپس کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را در خصوص نحوۀ خرید و تحویل پوستر دیواری مورد پسند شما انجام می دهند.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()