تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

کاغذ دیواری از دیوار پوش هایی است می توان به وسیله ی آن دیور را به خوب پوشاند و افراد زیادی از ان وسیله استفاده می کنند. کاغذ دیواری ها دارای طرح های تکراری هستند و می توان از آن در سراسر دیوار ها استفاده کرد. در زمان خرید کاغذ دیواری تصویری که در طرح کاغذ دیواری ها به کار می رود دارای تنوع زیادی بوده و می تواند تصویری از گل یا تصاویر راه راه یا شطرنجی و اشکال هندسی و.... باشد. تصویر در کاغذ دیواری  ها ، کوچک هستند که در طول رول تکرار شده اند که روش تکرار این تصاویر به طور کلی طبق 17 الگوریتم انجام می شود. کاغذ دیواری ها اندازه ی مشخصی ندارد و ثی توان در ار آن را برش داد و به اندازه ی دلخواه دراورد.

پوستر دیواری یکی از انواع جدید کاغذ دیواری ها می باشد که یک تصویر کلی دارد و معمولا بر روی یکی از دیوار ها قرار می گیرد. اندازه ی پوستر دیواری باید مشخص شده باشد زیرا نمی توان آن را برش داد و تصویر باید به صورت کامل بر روی دیوار قرار بگیرد. پوستر دیواری را می توانید در اندازه های دلخواه سفارش دهید. پوستر دیواری ها در دو نوع چاپی و سفارشی می باشند که برخی از فروشندگان بزرگ پوستر دیواری و کاغذ دیواری همانند فروشگاه دکور آفیس می تواند انواع پوستر های سفارشی را به شما ارائه دهد . پوستر دیواری ها معمولا بر روی یکی از دیوار ها نصب می گردند و می توان دیگر دیوار ها را از کاغذ دیواری یا رنگ پوشاند.

روش نصب در کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیز با هم متفوت است در واقع برای نصب کاغذ دیواری باید از یک رول شروع شود و هریک از رول ها در کنار هم نصب شوند تا کل دیوار ها پوشیده شوند. اما در نصب پوستر دیواری ، تکه هایی را داریم که همانند تکه های پازل می باشد و باید هر یک در جای مشخصی قرار گیرند تا در نهایت تصویر نهایی ایجاد شود.

امروزه توجه به دیزاین و دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در فضاسازی ها افراد از وسیله های مختلفی بهره می برند. برای اجرای انواع دکوراسیون های خوب و زیبا باید حتما از شیوه های اجرای دکوراسیون اطلاعات داشته باشید. همچنین باید با روانشناسی رنگ ها آشنایی داشته باشید. مراکز بسیاری خدمات دیزاین داخلی را انجام می دهند و می توانید از این مراکز کمک بگیرید. یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی هر دکوراسیونی دیوار ها می باشد. دیوار ها بخش بالایی از دکوراسیون را به خود اختصاص می دهند. دیوار پوش ها هر یک در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد اما در میان انواع دیوار پوش ها، کاغذ دیواری بسیار پر طرفدار می باشد. کاغذ دیواری می تواند بسیار کاربردی واقع شود و با استفاده از آن دکوراسیون بسیار جذاب گردد.

خرید کاغذ دیواری باکیفیت

خرید کاغذ دیواری را باید در کیفیت های عالی انجام دهیم زیرا کاغذ دیواری ها اگر کیفیت های خوبی داشته باشند ،طول عمر بالاتری خواهد داشت.

خرید کاغذ دیواری به شکل غیر حضوری

برای خرید کاغذ دیواری مدرن به صورت غیر حضوری می توانید از طریق سایت دکور آفیس خرید خود را به صورت آسان و مطمئن انجام دهید. این مجموعه سال ها در بخش فروش لوازم تزئینات داخلی فعالیت داشته و می توانید خرید کاغذ دیواری های حراجی و با کیفیت را از این مرکز انجام دهید. زمانی که به صورت اینترنتی خرید کاغذ دیواری را انجام دهید ، دسترسی به فروشگاه های زیادی را دارید و می توانید حق انتخاب بسیار بیشتری در مقایسه با خرید حضوری داشته باشد ضمن این که شما زمان بسیار کمی را برای خریدتان صرف خواهید کرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()