دیوارپوش ها نقش بسیار مهمی د دکوراسیون دارند و این برای همگان آشکار است زیرا در صورت استفاده ا دیوارپوش جدید ، تغییرات زیادی د دکوراسیون به وجود خواهد آمد. دیوار پوش ها در انواع مختلفی هستند که می توان از آن بهره برد . کاغذ دیواری از قدیمی ترین انواع دیوار پوش هایی است که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز جایگاه خودش را حفظ کرده است و افراد زیاد از آن استفاده می کنند. در طول زمان استفاده از کاغذ دیواری بسیار زیاد بوده و این دیوار پوش در طول سال ها همچنان از انواع محبوب دیوار پوش ها می باشند. کاغذ دیواری ها کاربرد بسیار مناسبی دارند و همچنین  طول عمر بالا و نیز قیمت ارزانی دارند که موجب شده توجه افراد زیادی به آن جلب شود. یکی از مزیت های دیگری که در استفاده از کاغذ دیواری ها وجود دارد، نصب آسان آن است. شما می توانید این دیوار پوش را با استفاده از چسب در زمان بسیار کوتاهی انجام  دهید. فروشگاه دکور آفیس از فروسندگان معتبر کاغذ دیواری و سایر محصولات تزئینات داخلی در کشورمان است که تمای محصولات را با کیفیت های بالا و قیمت های ارزان به مشتریان خود ارائه می دهد.

فروش اینترنتی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری همان طر که از نامش مشخص است وسیله ای است که برای پوشش دادن دیوار ها از آن استفاده می شود.  در دکوراسیون ها از کاغذ دیواری استفاده ی بسیار زیادی می شود و به دلیل  تنوعی که دارد محبوبیت بالایی را در دکوراسیون داخلی داشته و افراد با توجه به سلیقه می توانند نوع دلخوه خود را خریدای کنند. همین طور از کاغذ دیواری ها می توان برای محیط ها اداری ، تجاری و مسکونی استفاده کرد.

یکی دیگر از مزیت های کاغذ دیواری ها ، نصب آسان آن است و می توان در زمان کوتاهی این دیوارپوش را نصب نمود. تولید کنندگان زیادی تولید کاغذ دیواری را انجام می دهند که ر یک کیفیت های مختلفی را برای تولید در نظر می گیرند و انواع مختلف از این دیوار پوش را به تولید می رسانند. امروزه انواع کاغذ دیواری های جدید ضد آب می باشند و مقاومت بالاتری دارند. این کاغذ دیواری ها در مقابل رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

خرید انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به صورت متری یا رولی به فروش می رسند و می توانید هر مقدار از آن را که نیاز دارید ، خریداری نمایید. طرح کاغذ دیوار طرحی است که در طول رول تکرار شده است و در زمان خراب شدن قسمتی از کاغذ دیواری می توانید آن قسمت را تعویض نمایید. چاپ کاغذ دیواری ها نیز با هم متفاوت است و در انواع مختلفی وجود دارد که بخی معمولی و برخی دارای بافت برجسته ی شد که بسیار زیبا است. خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را از سایت انجام دهید.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذی

این نوع یکی از رایج ترین انواع کاغذ دیواری ها می باشد که از زمان های گذشته مرود استفاده قرار می گرفت. این نوع دارای هیچ گونه لایه ی محافظی نبوده و در مقابل آلودگی یا رطوبت به زودی دچار آسیب خواهد شد.

کاغذ دیواری با روکش وینیل

در این نوع از کاغذ دیواری ماده ای بر روی آن روکش می شود که به نام وینیل آکریلیک یا پلی مینیل کلراید است. از مزیت های این نوع کاغذ دیواری مقاومت خوب آن و ضد لک بودنش است. همین طور در زمان کثیفی می توان آن را تمیز کرد.

کاغذ دیواری با وینیل سخت و جامد

این نوع کاغذ دیواری توسط روکش وینیل جامد روکش می شود. این نوع از کاغذ دیواری ها نیز قابل شستشو می باشند و همچنین مقاومت بسیار خوبی دارند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()