کاغذ دیواری از جمله کالاهایی است که به منظور تزئین نمای دکوراسیون و جلوه دادن به سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی هر کالایی دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصربفرد است که باعث تمایز آن محصول می شود. کاغذ دیواری از جمله محصولات ساختمانی محسوب می شود که دارای ویژگی های خاصی است که باعث کاربرد این کالا در نمای داخلی ساختمان می شود. فروش کاغذ دیواری به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است چون به زیبایی نمای دکوراسیون کمک می کند.

بیش از گذشته نسبت به زیبایی جلوۀ نمای داخلی دکوراسیون اهمیت داده می شود چون وسایل تزئینی متعددی برای این حوزه طراحی و ساخته شده اند. به همین جهت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، توانسته موفق به عرضۀ تجهیزات دکوراسیون چون انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت و غیره شود.

ویژگی های کاغذ دیواری

قابل شستشو بودن، استحکام در برابر ضربه و پارگی، قابلیت ترمیم، سهولت در نصب، ضد آلرژی بودن و ... برخی از ویژگی های بارز کاغذ دیواری محسوب می شوند. فناوری ساخت محصولات جدید کاغذ دیواری نسبت به مدل های قدیمی از کیفیت بهتری برخوردار هستند و با تکنیک های جدید طراحی شده و ساخته می شوند. خیلی از افراد علاقه مند به نصب کاغذ دیواری هستند، تا بتوانند تغییرات زیادی در جلوۀ دکوراسیون ایجاد کنند. بهره گیری از این نوع تجهیزات دکوراتیو باعث می شود، تا با حداقل هزینه بتوانید نقش و نگارهای متنوعی را در قسمت های مختلف نمای داخلی منزل بوجود آورید.

به عنوان مثال خرید کاغذ دیواری طرح کودکانه برای اتاق فرزندان، کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تختخواب، کاغذ دیواری گل برجسته برای پشت میز تلویزیون و ... برخی از ایده هایی هستند که برای تزئین دکوراسیون منزل می توانید آنها را اجرا کنید. انتخاب و خرید کاغذ دیواری لاکچری برای سالن انتظار و یا اتاق مدیریت در محیط های اداری، می تواند به میزان قابل توجهی ارزش و کلاس کاری مجموعه را بهبود ببخشد.

با فروش کاغذ دیواری pvc، امروزه خیلی از افراد خواستار نصب این نوع دیوارپوش برای تزئین دیوار محل زندگی و کسب و کار یا محیط تجاری هستند چون به سهولت می توانند به کمک دستمال مرطوب تمیز نمود و نگران بلند شدن طرح و نقش کاغذ دیواری باشید. برای نصب کاغذ دیواری، از چسب های مخصوص استفاده می شود و نیاز به کسب تجربه دارد. چرا که حباب هوا زیر سطح کاغذ دیواری می تواند موجب ایجاد برجستگی بر روی سطح کاغذ دیواری شود.

نکات خرید کاغذ دیواری کودکانه

نکتۀ مهم مرتبط با خرید کاغذ دیواری کودکانه، این است که خاصیت ضد حریق، ضد آلرژی و قابلیت عدم جذب گرد و خاک را داشته باشد چون ساختار تنفسی خردسالان بسیار حساس است. بنابراین هنگام خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری باید این نکات مهم در نظر گرفته شوند.

دکور آفیس یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ پخش لوازم دکوراسیون داخلی در سرتاسر کشور فعالیت می کند. این مجموعه توانسته به منظور ارتقاء سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، انواع کاغذ دیواری مدرن و لوکس را در طرح های ساده و سه بعدی در دسترس متقاضیان قرار دهند. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید. 

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت کاغذ دیواری

طرح، ابعاد و نوع جنس از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت کاغذ دیواری است. افرادی که علاقه مند به خرید کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی و یا اتاق ها هستند، می توانند با بررسی جوانب مختلف که مرتبط با طرح و رنگبندی کاغذ دیواری و همچنین تجهیزات دکوراسیون، سپس بهترین کاغذ دیواری را انتخاب نمائید.

جهت مشاهدۀ برخی از طرح های کاغذ دیواری می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس دیدن فرمائید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()