تابلو یکی از وسایل تزئینی است که به منظور تزئین دکوراسیون داخلی به فروش می رسند. امروزه شاهد فروش تابلو در سبک های مختلف هستیم. از گذشته های دور تا کنون، تابلو به عنوان یکی از زیباترین وسایل دکوراتیو محسوب می شود چون جلوه ای خاص به دکوراسیون داخلی فضا می بخشد. در ابتدا تابلوهای نقاشی برای تزئین دکوراسیون بر روی دیوار نصب می شدند چون حاصل هنر و خلاقیت افراد نقاش بود. با گذشت زمان، سبک های مختلفی برای طراحی و ساخت تابلو  بوجود آمده است و توانسته اند به کمک آنها، جلوه های متفاوتی در قسمت های مختلف نمای داخلی ساختمان ایجاد کنند. به همین علت، خرید تابلو نسبت به قبل سخت تر شده است چون انتخاب از میان انواع تابلو مدرن و کلاسیک، کار راحتی نمی باشد.

فروشگاه دکور آفیس به منظور رفاه حال مشتریان، توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بهترین شرایط خرید تابلو تزئینی را برای آنان فراهم کند. چرا که خرید غیر حضوری تابلو، به افراد فرصت کافی برای انتخاب، مقایسه و خرید تابلو را می دهد.

فروش انواع تابلو برای تزئین دکوراسیون داخلی

در حال حاضر فروش تابلو بر اساس سبک های رایج چون تابلو مدرن، تابلو کلاسیک و سنتی، تابلو منظره، تابلو خط، تابلو چهره، تابلو مناسب مشاغل، تابلو طرح برجسته، تابلو کودک و ... صورت می گیرد.

تابلو تزئینی متقاضیان زیادی در سراسر جهان دارد و همواره از این وسیلۀ دکوراتیو برای تزئین نمای دکواسیون سالن پذیرایی و اتاق های مختلف استفاده می کنند. به طور کلی خرید تابلو، نیاز به یک سری توجه دارد. به عبارتی افرادی که قصد خرید تابلو دارند، مسائل مختلفی را مد نظر قرار می دهند. به عنوان مثال انتخاب تابلو برای اتاق کودک، باید به رنگ بندی و موضوع تابلو توجه شود. معمولاً تابلو کودک شامل رنگبندی شاد و شخصیت های کارتنی، تصاویر حیوانات و مواردی از این قبیل می باشد چون باید تأثیر بسزایی بر روی روحیات شاد کودکانه داشته باشد.

بر خلاف تصور برخی از افراد، که می انگارند، انتخاب و خرید تابلو راحت است، اما از یک سری نکات ظریف برخوردار است. چرا که تصاویر تابلو، به نوعی بیانگر احساسات و نظریات شخصی فرد است. به عبارتی با مشاهدۀ تابلو دکوراتیو نصب شده در اتاق و سالن پذیرایی می توان تا حدودی به نظر و دیدگاه اشخاص پی برد.

جهت مشاهده و سفارش اینترنتی تابلو، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید. این مجموعه، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراتیو ساختمان است. بنابراین توانسته برای تکمیل محصولات فروشگاه، عرضۀ انواع تابلو هنری و چاپی را با قیمت مناسب، کیفیت و تنوع بالا داشته باشد.

خرید تابلو اختصاصی نوجوانان

عموم نوجوانان نیز می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی و طر نگرشی که به پیرامون خود دارند، سبک های مختلفی از تابلوهای نوجوانان را انتخاب نمایند. معمولاً این دورۀ سنی، اکثر بچه ها، تمایل به داشتن وسایلی هستند، که به واسطۀ آن بتوانند سلایق خود را به دیگران نشان دهند. تابلو هنرمندان، تابلو نقاشی بازیگران، تابلو چهره های هنری، تابلوی نقاشی مدرن، تابلو مدرن و طرح برجسته و ... می توانند گزینه ای برای انتخاب تابلوی تزئینی اتاق فرزندان نوجوان محسوب شوند.

قیمت فروش تابلو مانند فروش تابلو گل سه بعدی به عوامل مهمی چون ابعاد، سبک طراحی، اجزای تشکیل دهندۀ تابلو و کیفیت تابلو بستگی دارد. از این رو بر حسب سلایق مختلف، امکان خرید تابلو ارزان برای عموم مردم فراهم است چون تنوع سبک طراحی و ساخت تابلو تغییر کرده است. به طور کلی تابلو نقاشی کار دست گران تر از تابلوهای چاپی است و از ارزش بالایی برخوردار است.

برای خرید تابلو سفارشی و آماده می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید. این مجموعه دارای قدمت طولانی در عرضۀ خدمات فروش تجهیزات تزئینی دکوراسیون داخلی محیط های خانگی، اداری، تجاری و غیره می باشد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()