تابلو مذهبی از دیگر تابلوهای تزئینی است که طرفداران زیادی در سطح کشور دارد. همانطور که می دانید هر خانه و کاشانه ای برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون داخلی از زیبایی تابلوهای تزئینی استفاده می کند. طراحی و عرضۀ تابلوهای مذهبی نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات دکوراتیو برای تزئین دکوراسیون به کار برده می شوند. همانطور که می دانید صنعت تابلوسازی تزئینی در ایران رونق یافته است و موجب شده تا مجموعه های مختلف با خلاقیت و ذوق هنری بتوانند به سبک های مختلف، طرح های متنوع تابلوهای مذهبی را طراحی و اجرا نمایند. ساخت  تابلو مذهبی با ورق طلای 24 عیار نیز یکی از گام های بزرگ، در این صنعت محسوب می شود.

شرکت خوشه زرین هنر با در اختیار داشتن دانش و تخصص در حوزۀ ساخت محصولات زینتی با ورق طلای 24 عیار، یکی از شرکت های بزرگ در عرصۀ ساخت تابلوهای تزئینی منحصربفرد با ورق طلا در سرتاسر کشور می باشد.

هدف از فروش انواع تابلو مذهبی با ورق طلا

به طور کلی هدف از طراحی و فروش تابلوهای تزئینی با ورق طلا، به منظور نشان دادن ارزش و لاکچری بودن صاحبخانه می باشد. به عبارتی نشانه ای از سلطنتی و لوکس بودن است. به همین جهت، خیلی از افراد متقاضی خرید تابلو تزئینی لاکچری می باشند. البته با توجه به اینکه ایران از جمله کشورهای مذهبی و شیعه محسوب می شود، استقبال از خرید و فروش تابلو مذهبی نیز به همین علت است. بنابراین مجموعه هایی که در حوزۀ ساخت تابلوی تزئینی فعالیت می کنند، با طراحی تابلو مذهبی با تکنیک های مختلف، تلاش می کنند که بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. فروش انواع تابلو مذهبی با ورق طلای 24 عیار توسط برخی از شرکت های طراحی کننده و عرضه کنندۀ تابلوهای منحصربفرد، نیز به همین علت می باشد.

امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید تابلو مذهبی ورق طلا در ابعاد کوچک و یا بزرگ، متناسب با توان مالی خود می باشند چون جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون می بخشد. علاوه بر آنکه نشانه ای از ارزش و بهایی است که فرد برای محل زندگی خود قائل می باشد. در انتخاب تابلو، نکات ریزی نهفته است که افراد هنرمند و خلاق بهتر می توانند در این رابطه اظهار نظر داشته باشند. ما در این مقاله تنها، اشارۀ کوتاهی به تابلوهای مذهبی با ورق طلا خواهیم داشت.

برای دریافت لیست قیمت تابلو مذهبی با ورق طلای 24 عیار می توانید با شرکت خوشه زرین هنر تماس حاصل فرمائید.

تابلوهای مذهبی کار شده و منحصربفرد

تابلوهای آیه الکرسی، تابلو ان یکاد، تابلوهای چهار سوره ای که با کلمۀ "قُل" آغاز شده است، از جمله انواع تابلو مذهبی هستند که در اشکال و سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند. البته شاهد طراحی و فروش تابلو مذهبی ورق طلا برای هر کدام از آنها در سطح بازار می باشیم.

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید تابلو ماه تولد و خرید تابلو مذهبی طلا باید مد نظر داشته باشید، اصل بودن ورق طلا می باشد. روش های مختلفی برای اجرای آن وجود دارد که ساده ترین روش، استفاده از آهنربا می باشد. در واقع اگر تابلو مذهبی از هر نوع عیار طلا ساخته شده باشد، با قوی ترین آهنربا، قابل جذب نمی باشد. براق بودن و ساطع کردن نور نیز از دیگر نشانه های تابلوی ورق طلا محسوب می شود. داشتن استحکام و مقاومت در برابر تابش نور خورشید نیز از دیگر ویژگی هایی است که هنگام خرید تابلو مذهبی ورق طلا باید در نظر گرفته شود.

شرکت خوشه زرین هنر، به عنوان یکی از اولین مجموعه هایی است که با خلاقیت، توانسته در عرصۀ طراحی و ساخت تابلوهای تزئینی ورق طلا فعالیت داشته باشد. در صورت تمایل به خرید، می توانید با تماس تلفنی و اینترنتی، از قیمت انواع تابلو مذهبی موجود در این مجموعه اطلاع یابید.

 

 شرکت خوشه زرین هنر 

آدرس صفحه اینستاگرام: khoshehzarrinhonar

ارتباط از طریق واتساپ: 09397013905

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()