تابلو ماه تولد از دیگر تابلوهای تزئینی است که همواره علاقه مندان زیادی در سرتاسر کشور، به خود جذب نموده است. همانطور که می دانید، از نظر طالع بینی، هر کدام از ماه های سال دارای سمبل هایی می باشند که باعث تمایل میان آنها از یکدیگر شده است. از این رو عموم افراد برای آنکه نشانه ای از ماه تولد خود را به دیگران نشان دهند، از زیورآلات ماه تولد و یا تابلوهای ماه تولد استفاده می کنند. به همین علت شاهد فروش تابلو ماه تولد با متریال مختلف و طرح های متنوع می باشیم. در ادامۀ مقاله، اشاره ای به سمبل ماه تولد خواهیم داشت که بر اساس آنها تابلوهای مختلف به سبک های متفاوت طراحی می شوند.

از این رو شرکت خوشه زرین هنر با تخصصی که در حوزۀ طراحی و ساخت تابلوهای تزئینی با ورق طلای 24 عیار دارند، توانسته اند در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، فروش انواع تابلو ماه تولد با ورق طلا را داشته باشند.

خرید تابلو ماه تولد منحصربفرد

مقصود از خرید تابلو ماه تولد منحصربفرد، خرید تابلو با متریال خاص و طراحی زیبا می باشد. به طور کلی سمبل های ماه تولد، مشخص است ولی با ذوق هنری که هر کدام از طراحان آثار هنری دارند، می توانند به سبک های مختلف، انواع تابلو ماه تولد را در طرح و متریال مختلف پیاده سازی کنند. در همین راستا شاهد فروش تابلو ماه تولد با طرح قوچ برای متولدین ماه فروردین، گاو نر برای اردیبهشت، دوقلو برای ماه خرداد، خرچنگ برای تیر، سمبل شیر برای ماه مرداد، فرشته برای شهریور، ترازو برای ماه مهر، عقرب برای متولدین آبان، اسب با چهرۀ انسان نشانۀ متولدین آذر، بز سمبل ماه دی، مرد و دلو نشانۀ متولدین ماه بهمن و ماهی برای ماه اسفند می باشیم.

بنابراین شرکت خوشه زرین هنر نیز با توجه به سمبل های مختلف که متعلق به ماه های مختلف سال می باشند، توانسته اند با استفاده از ورق های طلای 24 عیار، انواع تابلو ماه تولد طلا را در ابعاد کوچک و بزرگ طراحی نموده و به فروش برسانند.

اهمیت فروش تابلو ماه تولد با ورق طلا

به طور کلی یک قانون در رابطه با تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان وجود دارد که انتخاب نوع تابلوهای تزئینی نقش بسزایی در جلوۀ ظاهری و ارزش و بهایی که شخص برای خود و دیگران قائل می باشد، مطرح می شود. در واقع هدف از فروش تابلو طلا نیز در همین راستا گام نهاده شده است و افرادی که علاقه مندی خاصی به سمبل ماه تولد و همچنین لاکچری بودن وسایل تزئینی دارند، امکان خرید تابلو ماه تولد طلا و خرید تابلو مذهبی برای آنان فراهم می باشد. البته به دلیل وجود طرفداران زیاد در داخل و خارج کشور، شاهد فروش تابلو ماه تولد ورق طلا به اقصی نقاط کشور می باشیم.

نکتۀ طلایی که در رابطه با خرید تابلوهای ماه تولد و سایر تابلوهای تزئینی با جنس طلا مطرح می باشد، مسئله اصل بودن طلا می باشد. لذا با محدودیتی که برای شما در فروشگاه ها برای خرید تابلوی طلا وجود دارد، استفاده از آهنرباست که طلا را به خود جذب نمی کند. همچنین توجه به کیفیت، براق بودن سطح ورق طلا و ساطع کردن نور از نشانه های دیگر برای تشخیص اصل بودن تابلوی تزئینی طلا می باشد. به طور کلی برای خرید تابلو ماه تولد که از جنس طلا ساخته شده است، به مجموعه های معتبر مراجعه کنید که سابقۀ فعالیت طولانی مدت در این حوزه داشته باشند و از کیفیت محصولات آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید.

برای آگاهی از قیمت تابلو ماه تولد که توسط شرکت خوشه زرین هنر طراحی و عرضه می شوند، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 شرکت خوشه زرین هنر 

آدرس صفحه اینستاگرام: khoshehzarrinhonar

ارتباط از طریق واتساپ: 09397013905

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()