انواع جاکفشی های ام دی اف

جاکفشی های ام دی اف تنوع بسیار زیادی را در میان جاکفشی ها دارند و فروش جاکفشی ام دی اف نیز بسیار گسترده‌تر از جنس های دیگر جاکفشی ها می باشد. جاکفشی ام دی اف را می توانید با روکش  هایگلاس ، روکش چوبی، روکش ملامینه و غیره تهیه کنید که هر یک دارای جلا و زیبایی خاصی بوده و با توجه به دکوراسیون منزل تان می توانید بهترین نوع جاکفشی را تهیه کنید . در زمان‌های گذشته جاکفشی ها قفسه هایی عمودی بودند که دارای چندین نقش برای قرار دادن کفش ها بود و می‌توانستیم از آنها به صورت ساده استفاده نمایید اما امروزه جاکفشی ها در تنوع بسیار زیادی هستند و هر یک طرح های مختلفی دارند و می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون انواع جاکفشی های کلاسیک، سلطنتی ، مدرن و فانتزی را تهیه نمایید.

خرید جا کفشی چوبی

 جاکفشی های چوبی یکی از بی نظیرترین انواع جاکفشی ها هستند که طرحی طبیعی دارند و از چوب درختان مختلف مانند گردو، افرا، بلوط و غیره به تولید می‌رسد. این جاکفشی ها مقاومت بسیار بالایی دارند و در برابر ضربه، استحکام لازم را دارند. با خرید جاکفشی چوبی می توانید زیبایی بسیاری را در دکوراسیون ایجاد کنید. جاکفشی های چوبی از لحاظ قیمتی گران‌تر از سایر جاکفشی ها هستند و اما زیباترین جاکفشی ها را می توان در میان جاکفشی های چوبی مشاهده کرد.

خرید جاکفشی های فلزی

 جاکفشی های فلزی در چند سال اخیر استفاده زیادی داشتند و امروزه نیز در بسیاری از مکان‌ها از جمله مکان‌های عمومی استفاده می‌شوند. در منازل نیز انواع جاکفشی های فلزی با طرح های مختلف استفاده می شود. درگذشته جاکفشی های فلزی تنوع بسیار کمی داشتند اما امروزه می توان انواع جاکفشی فلزی را در طرح های متنوع و رنگ های مختلف خریداری کرد. فروشگاه ویستا کالا یکی از فروشگاه های معتبر در بخش ارائه ی انواع لوازم دکوراسیون از جمله کفی تخت و جاکفشی میباشد. برای خرید انواع جاکفشی های زیبا به فروشگاه ویستا کالا مراجعه کنید.

برای خرید جاکفشی باید محل قرارگیری آن را تعیین کنید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید می‌توانید مکان هاب ورودی اضافه را برای قرار دادن جاکفشی در نظر بگیرید همچنین در محیط های کوچک نیز می‌تواند جاکفشی در اشکال مختلف و نوع کاربردی سفارشی سازی شوند. جاکفشی ها را در انواع فلزی و چوبی به تولید می رسانند که با توجه به سلیقه و کارایی نوع آن را باید انتخاب نمایید.

  در زمان‌ های گذشته، جاکفشی ها قفسه‌ هایی بودند که برای قرارگیری کفش ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و کاربرد دیگری نداشتند اما امروزه انواع جاکفشی ها کاربرد متنوعی دارند و می توانند به همراه کمد و یا آینه باشند بنابراین جاکفشی های امروزی ، تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند و افراد برای خرید این وسیله، با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلیشان آن را تهیه می کنند. فروش کفی تخت خواب در فروشگاه ویستا کالا انجام می گیرد.

برخی از افراد به ظاهر جاکفشی اهمیت چندانی نمی دهند و این وسیله خیلی برای آنها مهم نمی باشد اما باید توجه کنید که افراد در زمان ورود به هر مکان ، جاکفشی را مشاهده می کنند پس زیبایی جاکفشی می تواند تاثیر بسیار بالایی را در دکوراسیون داخلی داشته باشد.

 انتخاب یک جا کفشی زیبا و باکیفیت می تواند در دیزاین داخلی بسیار تاثیرگذار باشد. در زمان خرید جاکفشی به تعداد قفسه ها دقت نمایید ، تعداد قفسه ها باید مناسب با تعداد افراد خانواده باشد، معمولاً برای هر نفر سه قفسه در نظر گرفته می‌شود اما اگر شما نیاز به قفسه های بیشتری دارید ، می توانید جاکفشی ها را در اندازه های بزرگتر نیز تهیه نمایید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()