شما با توجه به تختی که در نظر دارید ،می‌توانید کفی تخت مناسبی برای آن انتخاب کنید. کفی های تخت در انواع تک نفره و دو نفره و در نمونه‌های ساده و جک دار در بازار ارائه می گردد که می توانید نوع مورد نظر را در سایز تختتان تهیه کنید ، معمولاً سایز کفی تخت از تختخواب مقداری کوچکتر بوده تا بتواند به خوبی در آنجا گیرد.

 برای خرید حتماً به فروشندگان معتبر مراجعه کنید تا بتوانید کفی تخت را در جنس و کیفیت های بسیار خوبی تهیه نمایید . فروشگاه ویستا کالا چندین سال فعالیت در زمینه فروش انواع کفش های تخت با کیفیت داشته و می تواند انواع کفی های استاندارد را به شما ارائه دهد.

کفی تخت جک دار یکی از انواع کفی های تخت خواب می باشد که به شما این امکان را می دهد تا از فضای داخل تختخواب استفاده نماییم، اگر شما اتاق کوچکی در اختیار دارید، می توانید با استفاده از کفی های جک دار ، محفظه‌ ای بزرگ برای جای دادن انواع لوازمتان داشته باشید. این کفی ها فلزی بوده و با استفاده از دو جک می‌توانند از جای خود بالا روند و دسترسی به زیر تخت را به ما دهند بنابراین شما یک کمد دارید که می توانید لوازمتان را به دور از دید سایرین در آن قرار دهید.

استفاده از کفی های تخت

برخی از کفی های تخت به صورت ساده و بدون نیاز به نصب می باشد که با قرار گیری در داخل تخت و گذاشتن تشک بر روی آن قابل استفاده هستند اما برخی از کفی‌های تخت نیاز به نصب نداشته و با چند پیچ و مهره ساده می توان آن را به تخت نصب متصل کرد و از آن استفاده نمود.کفی های تخت نوع جک دار برای دکوراسیون مینیمالیستی که امروزه بسیاری از آن استفاده می شود بسیار مناسب است همچنین با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانه‌ها آپارتمانی هستند و فضای کمی در اختیار افراد است می‌توان از کفی‌های جکدار استفاده کرد و از فضای بزرگ درون تخت ها برای قرار دادن انواع لباس ها، پتو و سایر وسایل خانه استفاده کرد.البته اگر شما فضای بیشتری هم در اختیار دارید باز هم خرید کفی های جک دار توصیه می شود زیرا با توجه به تنوع طلبی امروز نیاز به فضای هرچه بیشتر بوده و می توان انواع لوازم غیر ضروری را در آن قرار داد.گرچه برخی از افراد تمایل به استفاده از کفی های ساده را دارند و نظرشان این است که از چندین کشو در زیر تخت ها و بهره‌مند باشند اما باید توجه کنید که با استفاده از کشو به تمامی قسمت های داخل تخت دسترسی نخواهید داشت و فضای شما محدود تر خواهد شد اما با استفاده از کفی های جک دار، فضای کامل در اختیار شما قرار می گیرد و دسترسی به هر وسیله نیز به سادگی امکان پذیر است بنابراین کفی‌های جکدار مکانی بزرگتر از کفش ها را در اختیار شما قرار می دهند.

 برای خرید کفی تخت دونفره و تک نفره می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ویستا کالا خرید خود را به راحتی و از طریق اینترنت انجام دهید فروشگاه ویستاکالا کفی های تخت را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.برخی از افراد به دلیل زود خراب شدن جک های کفی های جک دار از استفاده از آن امتناع می‌کنند اما اگر در هنگام خرید کفی های تخت جک دار به یراق آلات استفاده شده در آن دقت کنید می‌توانید نوعی با کیفیت را تهیه کنید تا بتوانید مدت زمان بسیار زیادی را از آن استفاده نمایید.

کفی های تخت در انواع تک نفره و دو نفره تولید می شوند که حتما باید با توجه به تخت مورد نظر تهیه شود.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()