لوازم دکوراتیو و تزئینی از وسیله هایی هستند که برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرند. تابلو یکی از این گونه لوازم بوده و می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در جذابیت و زیبایی یک اتاق داشته باشد. با استفاده از تابلوها می‌توان جلوه ای زیبا را به دیوار ها بخشید. تابلو  وسیله‌ای است که در مرحله آخر دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد ، یعنی شما اگر بخواهید دکوراسیون خانه زیبا و چشمگیری را داشته باشید ، بهتر است در کنار لوازم ضروری از لوازم تزئینی مانند تابلو نیز استفاده نمایید. وجود لوازم تزیینی می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در دکوراسیون داشته باشد، هیچ چیز مانند یک تابلوی زیبا و جذاب ، چشمگیر نخواهد بود و تابلوها می توانند تا حد زیادی در دکوراسیون موثر واقع شوند.

 انواع تابلوها به صورت های عمودی و افقی در اتاق ها نصب می شوند شما می توانید از چند تابلو در یک اتاق استفاده کنید، اما روش استفاده شما می تواند تاثیرات مختلفی را در دکوراسیون داشته باشد از تابلو های بزرگ می توانید بر روی دیوار های خلوت بهره ببرید که در اتاق نشیمن می‌تواند پشت کاناپه در بالای آن قرار گیرد همچنین یک دیوار خالی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از یک تابلوی بزرگ زیبا می باشد.

اگر اتاق شما ، دیوار کوتاهی دارد ،می‌توانید از تابلوهای عمودی استفاده کنید و دیوارها را بلندتر جلوه دهید همچنین اگر اتاق کوچکی در اختیار دارید، می توانید از تابلوهای کمی کوچک تر استفاده کنید تا موجب شلوغی بیش از حد نشود.

انواع تابلوها

تابلو در طرح های هندسی

تابلو های هندسی تابلو هایی هستند که نماد قدیمی دارند و می‌توان در سبک های مدرن از آن بهره برد این تابلو ها هنرنمایی بسیار زیبایی دارند و می‌توانند محیطی زیبا را ایجاد نمایند.

تابلو با طرح انتزاعی و یا آبستره

تابلوهای با طرح انتزاعی برای دکوراسیون های مدرن مناسب می باشند و می توانند جذابیت بالایی را در دکوراسیون ایجاد نمایند. تابلوهای انتزاعی تصاویر غیر عینی دارند و این تصاویر با اشکال و خطوط مختلف به وجود آمده اند که تصویری را خلق کرده است.

تابلوهای نقاشی

 تابلو های نقاشی در واقع هنرهایی هستند که به صورت دستی خلق شده‌اند و احساسات نقاشان این هنر ثبت شده است بنابراین تابلو های نقاشی آثار ارزشمندی هستند که وجود آن می تواند بسیار زیبا و زینتی باشد. این تابلوها به دلیل زحمات بسیار زیاد و آن، قیمت بالاتری را در میان تابلو ها دارد.

تابلوهای عکاسی

 این تابلوها دارای تصاویری هستند که به صورت عکاسی خلق شده‌اند و این گونه تابلوها منحصر به فرد بوده و می تواند از آن فقط یک نمونه وجود داشته باشد.

 تابلو های چاپی

 تابلو های چاپی نمونه‌ ای از تابلو ها هستند که به وسیله چاپ دیجیتال تولید شده‌اند که این تابلوها تنوع بسیار گسترده ای دارند و از انواع رایج تابلوها در میان انواع مختلف آن می باشد. برای خرید تابلو گرد گل به سایت مراجعه کنید.

انتخاب رنگ تابلو

تابلو ها در رنگ های متنوعی به تولید میرسند و شما می توانید انواع طرح ها را برای تابلو را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که رنگ های سرد همانند آبی و سبز می تواند حس آرامش را در شما ایجاد نماید و محیط را آرام جلوه می دهد. رنگ های پر انرژی مانند قرمز و نارنجی می‌تواند محیط را پر شور و نشاط جلوه دهد و توجه زیادی را از افراد جذب کند. رنگ‌ هایی مانند سرمه‌ ای و بنفش برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند و رنگهای جسورانه ای می باشند بنابراین انتخاب هر یک از این رنگ‌ ها می‌تواند با توجه به سلیقه شما انجام گیرد. رنگ های نقره ای و طلایی در تابلو برای دکوراسیون های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()