دیزاین نقاط کانونی ساختمان با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری به یک اصل بسیار مهم در طراحی ساختمان ها تبدیل شده است، و می توان در محل های مختلف و اغلب در نقاط مورد توجه ساختمان این روکش های دیواری زیبا را مشاهده کرد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و غیره تنها نمونه هایی از این محصولات بر حسب موقعیت استفاده می باشد. قیمت   کاغذ دیواری سه بعدی در تمامی بازارهای جهانی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روکش های دیواری در بین مشتریان می باشد، زیرا با استفاده از آن ها با کمترین هزینه می توان دکوراسیون ساختمان ها را تغییر دارد، البته قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز برحسب کیفیت چاپ، ابعاد و اندازه، رنگ های بکاررفته و برند تولیدی تغییر می کند، و به صورت متری محاسبه می شود.

ویژگی های انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی همانند انواع کاغذ دیواری های ساده طراحی و تولید می شود، با این تفاوت که در تولید آن ها از انواع تصاویر سه بعدی با سایه های زیبا و جذاب استفاده می شود، که در فاصله 3 تا 4 متری کاملا برجسته به نظر می رسد و با انتخاب درست آن ها می توان انواع فضاهای کوچک آپارتمانی را قدری بزرگتر نشان داد. نورپردازی یکی از مهمترین اصول در استفاده از این روکش های دیواری سه بعدی است، و باید به گونه ای باشد، که نور از گوشه ها به این تصاویر بتابد و زیبایی ظاهری آن ها را دو چندان نماید. مقاومت در برابر شست و شو و رطوبت، قیمت بسیار مناسب، نصب آسان، ضد حساسیت، مقاومت بالا در برابر خراش و پارگی و سهولت نصب از جمله ویژگی های انواع کاغذ دیواری سه بعدی است، که سبب شده این محصولات طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

 نکات مهم خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی از سری محصولات تزئینی ساختمان است که تنوع بسیار بالایی دارد و در برخی موارد می توان آن ها را با  ابعاد و اندازه و یا طرح سفارشی خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. می توان گفت ورود این دیوارپوش های 3D تحولی بسیار بزرگ در دیزاین و طراحی داخلی ساختمان ها به وجود آورد، بطوریکه با انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب می توان به سبک های طراحی ساختمان جهت و مفهوم بخشید. کیفیت تولید و سبک طراحی این محصولات به تنوع سبک های معماری است، و می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کلاسیک، مدرن، مینیمال، سفارشی و غیره را با توجه به دیزاین ساختمان و تمامی المان های طراحی آن ها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. از جمله نکات مهم خرید کاغذ دیواری سه بعدی علاوه بر هماهنگی معنایی و ظاهری این دیوارپوش ها با دیگر عناصر ساختمان می توان به کیفیت بالا، مقاومت آن ها در برابر خراش و شست و شو، کیفیت بالای چاپ، تیراژه رنگ ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که با استفاده از آن ها می توان یک طراحی خلاقانه و سنجیده را به نمایش گذاشت.

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی یکی از جدیدترین خدماتی است که در راستای دسترسی عموم مردم به صورت مستقیم و بی واسطه متقاضیان در سراسر کشور فراهم شده است، تا با صرفه جویی در زمان و هزینه خود به ارزان ترین قیمت از سراسر کشور به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس که از خوشنام ترین و قدیمی ترین مجموعه های عرضه محصولات دکوراتیو به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا می باشد،  می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه انتخاب کرده و  سفارش دهند، تا آن ها را با بهترین بسته بندی زو در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()