پارکت لمینت نیز مانند پارکت ها زیبایی بسیار زیادی داشته و نصب راحتی دارند و از مزیتهای مهم آن امکان جابجایی پارکت لمینت ها میباشد .

مزیت استفاده از کفپوش پارکت ها

 کفپوش پارکت ها وزن سبکی دارند و در عین حال عایق مناسبی برای سر و صدا و انرژی می‌باشند پارکتها طول عمر بسیار خوبی دارند و در برابر ضربه مقاوم هستند ، در صورتی که قسمتی از پارکت ها آسیب ببیند می توان فقط آن قسمت را تعویض کرد. پارکت‌ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و در دکوراسیون داخلی می‌توانند هماهنگ با لوازم چوبی باشند.  پارکت ها قیمت مناسبی دارند و می‌توان برندهای مختلف آن را تهیه نمود.

فروشگاه دکور آفیس عرضه و پخش مستقیم انواع پارکت ها را در برندهای ایرانی و خارجی به شما ارائه می دهد و می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع پارکت می توانید با ما تماس بگیرید.

نگهداری پارکت

 پارکت ها همانند کفپوش های دیگر نیاز به نگهداری دارند، برای مکان هایی که دارای رطوبت هستند مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی از کفپوش کفپوش پارکت ها استفاده نمی‌شود و ریختن مایعات بر روی پارکت می تواند موجب صدمه به بافت آن شود، بنابراین شما می توانید در منزل در کف اتاق ها از پارکت ها استفاده نمایید. در هنگام ایجاد خط و خش در بر روی پارکت ها ،می توانید آن را به وسیله ساب زدن مجدداً صیقلی نمایید و مجددا از آن استفاده کنید پارکتها در زمان خرابی می‌توانید تنها بخش آسیب دیده را تعویض کنید.

خرید پارکت نیاز به آگاهی بسیار و کسب اطلاعات کافی در مورد پارکت ها دارد بنابراین برای خرید پارک در ابتدا انتخاب کنید که نوع پارکت معمولی می‌خواهید یا نوع لمینت آن را ، همچنان رنگ آن را انتخاب کنید تا در دکوراسیون شما جذاب جلوه کند و نیز برند انتخابی برای خرید پارکت بسیار مهم بوده و حتماً از برندهای معتبر استفاده کنید و در آخر از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. فروشگاه دکور آفیس از معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده پارکت های چوبی و انواع پارکت لمینت می باشد که می توانید از این مرکز معتبر خرید خود را به راحتی و از طریق اینترنت انجام دهید با اعتماد به فروشگاه دکورا فیس می‌توانید یک خرید لذت بخشی را تجربه نمایید..

 پارکت ها قطعات چوبی هستند که بر روی سطوح کف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع پارکتها انواع جدیدی از کفپوش هایی هستند که توانسته‌اند امروزه به یکی از پرطرفدارترین کفپوش ها در دنیا تبدیل شوند. در کشور ما نیز پارکت ها در این چند سال گذشته و بسیار رواج پیدا کردند و افراد زیادی در ساختمان های خود از این کفپوش ها استفاده می کنند . خرید پارکت لمینت ترکیه را از سایت انجام دهید.

پارکت ها را می توانید در محیط های مسکونی به کار ببرید و منزل خود را با استفاده از یک پوشش بسیار زیبا و جذاب در مورد توجه دیگران و به صورت لوکس و مجلل تبدیل کنید. می‌توانید از پارکت در رنگ های متناسب با دکوراسیون بهره مند شوید، با استفاده از پارکت حس طبیعت را در منزلتان زنده نگه می دارید و می تواند آرامش بخش و لذت بخش باشد . در محیط های اداری و تجاری نیز می توانید از پارکت ها استفاده کنید و دکوراسیونی شیک و زیبا را پدید آورید. پارکت ها در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا این کفپوش ها به رطوبت حساسند و باید در نگهداری از آن بسیار دقت داشت که در انواع پارکت در قطعات جناغی، شطرنجی و غیره به تولید می‌رسند که می توانید طرح دلخواه خود را از این کفپوش خریداری نمایید .

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()