فروشگاه دکور آفیس با ایجاد بستری برای خرید آنلاین مشتریان خود توانسته راحتی در خرید را ایجاد نماید همچنین به دلیل فروش و عرضه کاغذ دیواری ها با قیمت ارزان می‌تواند باعث رضایت کامل مشتریان خود از خرید شان باشد.

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری

 کاغذ دیواری ها دیوارپوش هایی هستند که در نقش های مختلفی به تولید رسیده اند که به صورت رولی به فروش می‌رسند، کاغذ دیواری طرح های یکسانی دارد که در طول رول تکرار شده است اما نوع جدید کاغذ دیواری ها با عنوان کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی به تولید رسیده است که این ها و طرحی کلی دارند که با کنار هم قرار گرفتن رول ها به وجود می آید بنابراین پوستر دیواری یک طرح کاملی را ایجاد می‌کند که می‌تواند طرح منظره ، یک گل، تصویر شهری، تاریخی و غیره باشد . معمولاً پوستر دیواری برای یکی از دیوارها در هر اتاق به کار می‌رود و سایر دیوارها با استفاده از خرید کاغذ دیواری تکمیل می‌شوند و هماهنگی میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری بسیار اهمیت دارد و باید تا جای ممکن این هماهنگی را میان این دو وسیله به وجود آورید تا بتوانید زیبایی و جلوه بهتری را در محیط ایجاد کنید.

 

با استفاده از کاغذ دیواری می تواند ایرادات دیوارها را پوشاند و اگر دیوارهای شما به زیر سازی بسیار زیادی نیاز دارد بهتر است از کاغذ دیواری استفاده کنید زیرا در هزینه و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد. استفاده از کاغذ دیواری برای هر مکانی باید مناسب با آن محیط باشد. برای مکان های کاری می توانید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مشاغل استفاده نمایید یا طرح های کلاسیک و ساده  و همینطور انواع طرح های راه راه و اشکال هندسی را استفاده کنید. در منازل می توانید از انواع طرح های گل منظره و کارتونی و غیر استفاده نمایید.

 اگر می خواهید برای اتاق های کوچک ، کاغذ دیواری مناسبی انتخاب کنید به شما توصیه می شود که به دنبال طرح های شلوغ نباشید و طرح‌های بسیار ساده ای را انتخاب کنید که از تنوع رنگی کمتری هم برخوردار باشند همچنین اگر می خواهید در کاغذ دیواری طرح هایی وجود داشته باشد بهتر است این طرح‌ها در گوشه های اتاق قرار گیرد. اگر لوازم ساده ای دارید مثلا پرده یا مبلمان شما ساده و حالت کلاسیک دارد می توانید از طرح های شلوغ یا برجسته کاغذ دیواری استفاده نمایید ، اما اگر لوازم زیادی در محیط قرار گرفته بهتر است از انواع ساده تر کاغذ دیواری ها بهره ببرید.

 خرید کاغذ دیواری با طرح برجسته

 کاغذ دیواری ها با طرح برجسته انواع جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشند که دارای طرح های مخملی و یا سه بعدی هستند که این کاغذ دیواری ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و می توانند زیبایی زیادی را در محیط ایجاد نمایند. با استفاده از کاغذدیواری طرح برجسته می توان تغییرات زیادی را ایجاد کرد اما برای استفاده از آن باید حتماً به دکوراسیون دقت زیادی داشته باشیم.

خرید کاغذ دیواری با کیفیت بالا

 کاغذ دیواری ها از نظر کیفی با هم متفاوت می باشند. در زمان خرید کاغذ دیواری مدرن کیفیت یکی از اصل های مهم می‌باشد که باید آن را در نظر بگیرید کاغذ دیواری های با کیفیت در مقابل خط و خراش بسیار مقاوم هستند، همچنین برخی از آنها قابل شستشو می باشند و دوام و ماندگاری بالایی دارند این کاغذ دیواری ها در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند و کیفیت و چاپ آنها دچار تغییر نمی شود پس انتخاب فروشگاهی مطمئن برای خرید کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است .

فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان بزرگ کاغذدیواری در کشورمان است که پخش و عرضه انواع کاغذ دیواری را در تهران و شهرستان ها انجام می دهد برای خرید به سایت مراجعه کنید و محصولات دکور آفیس را مشاهده نمایید.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()