تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری

زمانی که به فروشگاه دکوراسیون داخلی وارد شوید می توانید تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیوار ها را مشاهده کنید اما به طور کلی می توانیم این تفاوت را به این شکل توضیح دهیم:

 از نظر طرح

 پوستر دیواری و کاغذ دیواری از نظر طرح با هم تفاوت‌های زیادی دارند ،در واقع پوستر دیواری ها طرح هایی تکراری هستند که با چندین الگو در سراسر رول تکرار شده‌اند و تمام سطح کاغذ دیواری آن طرح وجود دارد بنابراین پوستر دیواری ها دارای یک طرح بزرگ هستند که شامل تصویر بزرگی می باشد که با استفاده از قرارگیری قطعات آن در کنار هم ،می توان طرح کلی را مشاهده کرد.

 از نظر اندازه ابعاد

 کاغذ دیواری در ابعاد مشخص شده است و به صورت رولی به فروش می‌رسد که میتوانید آن را در متراژ دلخواه نیز تهیه کنید و از هر قسمتی که می خواهید آن را برش دهید اما ابعاد پوستر ها در اندازه های مشخص شده می باشد که این اندازه با توجه به نظر مشتری تعیین می‌گردد که معمولا در ابعاد یک دیوار سفارش داده می‌شود. پوستر دیواری ها مانند تکه های پازلی هستند که با در کنار هم قرار گرفتن قطعات این پازل ، تصویری مشخص به دست می آید، بنابراین این دیوارپوش ها را می توان در انواع ۱ تکه، ۲ تکه و ۸ یا ۶۴ تکه خریداری نمود.

به صورت سفارشی

 کاغذ دیواری ها اغلب به صورت سری در طرح های مختلف و متفاوت به تولید می‌رسد و معمولاً به صورت آماده خریداری می گردند اما پوستر دیواری ها بیشتر به صورت سفارشی توسط مشتری آماده و به فروش می رسد.

محل نصب

 کاغذ دیواری ها می توانند بر روی تمامی دیوارها مورد استفاده قرار گیرند اما پوستر دیواری معمولاً در یک اتاق بر روی یکی از دیوارها نصب می شود پس می توانید از پوستر دیواری ها برای اتاق های مختلف به صورت متنوع استفاده نمایید.

از نظر جنس کاغذ

 کاغذ دیواری ها و پوستر دیواری ها از نظر جنس ،مقاومت و ضخامت کاغذ استفاده شده در آنها، با هم متفاوت می باشند. پوستر دیواری ها از کیفیت بالاتری برخوردارند و در کنار ضخامت کمشان مقاومت بسیار خوبی دارند و جنس هایی که برای کاغذ پوستر دیواری در نظر گرفته می‌شود و از نوع فیبرو، چرم، کتان، پاستل و غیره می باشد.

استفاده از پوستر دیواری ها

پوستر دیواری ها در دکوراسیون های مدرن جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و می‌توان در هر ساختمان های مسکونی از پوستر دیواری های مختلفی بهره برد البته امروزه برای محیط های کاری نیز انواع پوستر دیواری های مناسب کسب و کار و مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به انواع پوستر دیواری آرایشگاه، پوستر دیواری رستوران، پوستر دیواری پزشکی و غیره اشاره کرد.

پوستر دیواری ها برای محیط های مسکونی بسیار مورد توجه قرار گرفنه اند و می‌توان با خرید پوستر دیواری گل و... ، انواع پوستر را در کنار رنگ یا نقاشی ساختمان و همچنین کاغذ دیواری نصب کرد.

 پوستر دیواری ها می توانند جذابیت دکوراسیون را بسیار بالا ببرند و با استفاده از آنها دکوراسیون لوکسی را فراهم کنیم که امروزه کمتر دکوراسیون مجللی وجود دارد که از پوستر دیواری در آن استفاده نشده باشد. پوستر دیواری ها دارای طرح و رنگ‌های مختلفی هستند که می توانیم با توجه به لوازم دکوراسیون آن را انتخاب نماییم وجود رنگ های نقره ای و طلایی در پوستر دیواری باعث می‌شود که دکوراسیون مجلل تر به نظر برسد، همینطور استفاده از رنگ های سبز و بنفش در پوستر دیواری برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای دکوراسیونهای در سبک سنتی می توان از انواع پوستر با رنگ های قهوه ای، کرم ، قرمز استفاده نمود. اگر بتوانید پوستر دیواری مناسبی را انتخاب کنید، می‌توانید تغییرات بسیار بزرگی را به وجود آورید.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()