برای تهیه این تخت ها بسیار مهم است که به مراکز معتبری همچون فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمایید تا تخت های با کیفیتی را خریداری کنید، این مرکز با هدف جلب رضایت مشتریانش در طراحی و ساخت تخت ها از بهترین دستگاه ها و نیروی کار بسیار حرفه ای بهره می برد.

انواع سبک تخت دونفره

 تخت ها باید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شوند تا بتوانند جذابیت و زیبایی لازم را در اتاق خواب ایجاد نمایند انواع تخت ها در سبک های کلاسیک، سلطنتی، مدرن، فانتزی وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی مورد نظرتان خرید تخت دو نفره را انجام دهید.

انواع تختخواب دونفره

 تخت خواب های دو نفره در تنوع بسیار بالایی به تولید می‌رسند که از انواع آن می توان تخت دو نفره صورتمه ای ، تخت دو نفره سلطنتی، تخت دو نفره تختخواب شو، تخت دو نفره کشویی، تخت دو نفره جک دار و غیره را نام برد که انتخاب هر یک از این تخت ها بر اساس فضا و سلیقه انجام می گیرد.

خرید تخت دو نفره با کیفیت بالا

 تخت های دونفره نیز مانند با یک نفره در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک از جنس مخصوص به خود را دارد بنابراین در زمان تهیه تخت ها باید به جنس آن دقت بسیاری داشته باشیم و از کیفیت آن اطمینان حاصل نماییم .

انواع تخت ها را به صورت کاملاً استاندارد و با کیفیت به تولید برسند و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند وزن افراد را به راحتی تحمل نمایند تخت های بی کیفیت در کوتاه مدت دچار شکستگی و خرابی در قسمتهای مختلف آن می‌شوند بنابراین با خرید تخت خواب از فروشگاه های معتبر مانند بهسازان چوب می توانید رفتار را با اطمینان کامل تهیه نماییم.

خرید تخت دو نفره مدرن

امروزه تخت خواب ها و به صورت کلی سرویس خواب بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و افراد با توجه به سلیقه خود دکوراسیون داخلی اتاق خواب را انتخاب می‌کنند. تخت دونفره مدرن از انواع سبک هایی است که افراد زیادی آن را می پسندند و خرید و فروش این تخت ها بسیار رایج می باشد . تخت های مدرن در طرح های مختلف و متنوعی به تولید می‌رسند که در این تخت ها ،رنگ های متنوعی را داریم و همینطور این تخت ها در انواع حجم کم جا و کشوی و غیره به تولید می رسند. فروشگاه بهسازان چوب از معتبرترین فروشگاه های تخت خواب در کشورمان است که با عرضه انواع تخت های تک نفره و دو نفره و همچنین تخت دو طبقه با قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. فروشگاه بهسازان چوب همواره در تلاش بوده که تخت ها را با کیفیت بسیار بالایی به فروش برساند. 

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()