تخت خواب یکی از مهم ترین وسیله ها در هر منزلی می باشد که  با توجه به کارایی آن، می توان انواع آن را خریداری نمود. تخت های دونفره در انواع مختلفی در فروشگاه ها به فروش می رسد که می توانید آن را در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری نمایید. تخت های دونفره می‌تواند به تنهایی و یا با سرویس کامل خواب تهیه شوند یک سرویس کامل شامل تخت خواب، کمد ،میز توالت، آینه، پاف و پاتختی می باشد که هر یک از این لوازم می تواند کارایی بسیار خوبی را داشته باشد. تخت از مهمترین لوازم در سرویس خواب به شمار می ‌رود که انتخاب آن نیاز به دقت بالایی در خرید دارد. برای خرید تخت دو نفره باید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر اقدام نمایید.

 انواع تخت دونفره

 تخت های دونفره در جنس های چوبی و ام دی اف در طرح های زیادی به فروش می رسند که هر یک با توجه به جنس آن و متریال به کار رفته در آن ، قیمت‌ های مختلفی دارند بنابراین با توجه به بودجه ای که می خواهید برای خرید تخت در نظر گیرید ،می توانید تخت مناسبی را تهیه کنید.

نکات خرید تخت دو نفره

در زمان خرید تخت دو نفره یا خرید تخت دو طبقه باید به جنس تختخواب دقت داشته باشید اگر می‌خواهید تخت‌ ها را در جنس های چوبی تهیه کنید باید تراکم چوب و مقاومت آن بسیار بالا باشد تا بتواند وزنه های سنگین را نیز تحمل نماید و همینطور سایر متریال به کار رفته در تخت ها و در صورت داشتن کشو، کشوهای آن باید مورد بررسی قرار گیرد. همچنین طول و عرض تخت ها خواب های دو نفره به اندازه مناسب با توجه به فیزیک افراد و نیز میزان فضا انتخاب شود، معمولاً تخت های دونفره  دارای عرض هایی در حدود ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتی متر و دارای حدود دو متر می باشند بنابراین با توجه به میزان فضای اتاق می‌توان نیز تخت مورد نظرتان را انتخاب کنید، همینطور ارتفاع تخت یکی از مهم ‌ترین مسائلی است که آن را باید در نظر بگیرید، انتخاب ارتفاع تخت بر اساس قد افراد و راحتی در استفاده از آن تعیین می گردد. فروشگاه بهسازان چوب در خدمت شماست ت با ارائه ی محصولات باکیفیت ، خریدی عالی را برای شما به وجود آورد.

فروش انواع تخت یک نفره

تخت یک نفره در فروشگاه های دکوراسیون داخلی انجام می‌گیرد که یکی از این فروشگاه های معتبر فروشگاه بهسازان چوب است این مرکز که با تولید انواع تخت های یک نفره و دو نفره بسیار با کیفیت و توانست این تخت ها را با قیمتهای بسیار مناسبی به دست مشتریانش برساند تخت های دونفره مناسب برای زوجین و یا استفاده از تکیه افراد در اتاق خواب های بزرگ می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()