ویژگی انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی معمولا در کنار کاغذ دیواری ساده در نشیمن استفاده می شود و علاوه بر زیبایی به فضای محیط عمق و روح می دهد. کاغذ دیواری لوکس و یا لاکچری، از سری کاغذ دیواری هایی است که مورد علاقه تمامی افراد قرار می گیرد و نمایی مجلل را به وجود می آورد. برای اتاق خواب کودک و نوجوان معمولا به خرید کاغذ دیواری با رنگ های مورد علاقه و طرح های گرافیکی خاص می پردازند. اگر از توان مالی خوبی برخوردار هستید می توانید به خرید کاغذ دیواری الیاف طبیعی که در شرکتهای آمریکایی و اروپایی ساخته می شوند و یا کاغذ دیواری بافتدار که با لایه های مخملی، زیبایی زیادی را به فضا می دهد، اقدام نمایید. کاغذ دیواری نانو، عایق صدا، گرما، مقاوم در برابر نور و ضربه و نیز ضد کثیفی است. یکی از محبوب ترین کاغذ دیورای ها، کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل است که از قابلیت شستشو، ضد خش بودن و مقاوت بالا برخوردار است و به دلیل طول عمر بالا، هزینه های اضافی را بابت تعمیر و یا ترمیم کاغذ دیواری به مشتریان تحمیل نمی کند. کاغذ دیواری ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی، هزینه مناسبی دارد و تقریبا افراد با هر بضاعت مالی می توانند نسبت به  خرید کاغذ دیواری ارزان اقدام کنند. مجموعه معتبر دکورآفیس به فروش تمامی کاغذ دیواری چسب دار، ساده و غیره در برندهای معتبر ایرانی و خارجی می پردازد و جهت خرید کاغذ دیواری کافیست به سایت این مرکز رجوع کرده و برحسب سبک چیدمان دکوراسیون و نیز بودجه و سلیقه خود، سفارش خود را به ثبت برسانید و محصول خود را خیلی سریع تحویل بگیرید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری جدید

تنوع مکرر در دکوراسیون داخلی، سبب آرامش ذهنی و روحی افراد می شود. از سری نکات راهنمای خرید کاغذ دیواری جدید می توان به این موارد اشاره کرد که سبک و رنگ آن با دیگر وسایل و اجزای محیط باید کاملا هماهنگ و متناسب باشد به گونه ای که انرژی، زیبایی و روح خاصی را بتوان از آن محیط دریافت کرد. اندازه محیط نیز در خرید کاغذ دیواری نقش دارد به گونه ای که برای محیط های کوچک باید از کاغذ دیواری هایی با سبک ساده و رنگ ملایم و در محیط های بزرگ از کاغذ دیواری برجسته و یا طرح های شلوغ استفاده کرد. کاغذ دیواری علاوه بر منازل در محیط های شغلی جهت زیبایی بیشتر و جلب توجه مشتریان استفاده می شود که افراد می توانند به خرید کاغذ دیواری سفارشی و یا پوستر دیواری متناسب با حرفه خود که از پرطرفدارترین آنها کاغذ دیواری مدرن و سه بعدی است، اقدام نمایند. طرح، رنگ، جنس و نوع چاپ در قیمت خرید کاغذ دیواری تاثیر گذار هستند و مشخص است که هر چه کیفیت بیشتر باشد، قیمت محصول نیز افزایش می یابد. مجموعه دکورآفیس علاوه بر فروش انواع کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان در قیمت ها و طرح های گوناگون، خدمات پس از فروش را نیز به خریداران ارائه می دهد، علاوه بر تضمین کیفیت کالا، نصابانی حرفه ای را به شما معرفی می کند که بعد از خرید کاغذ دیواری، محصول شما را بدون کوچک ترین حبابی نصب می نمایند.

فروش کاغذ دیواری باکیفیت

شرکت معتبر دکورآفیس با سالها فعالیت در زمینه دکوراسیون و فروش لوازم دکوراتیو از قبیل پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پارکت و پرده تصویری توانسته رضایت خرایداران را جلب نماید و فروش کاغذ دیواری باکیفیت را در تهران و شهرستانها در کمترین زمان و بدون واسطه انجام می دهد. متقاضیان جهت خرید کاغذ دیواری ایرانی و خارجی می توانند به وبسایت این مرکز مراجعه کرده و کاغذ دیوای مورد نظر خود را همسو با چیدمان وسایل و رنگ آنها، انتخاب و جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرند. 

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()