تعویض کفپوش ها و دیوارپوش ها دو عامل بسیار مهم و موثر در دیزاین ساختمان ها می باشد، به عنوان مثال تنها با استفاده از کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری به راحتی و با کمترین هزینه یک فضای بسیار ایده آل و جذاب را طراحی نمود. کاغذ دیواری و رنگ روغن از پرمتقاضی ترین دیوارپوش های ساختمانی هستند که در این میان به دلیل هزینه های بالای تعمیر و نگهداری و خرابی بسیار بالا به دلیل برخورد اثاثیه با دیوارها استفاده از رنگ در سالهای اخیر محبوبیت خود را از دست داده است. سرعت و سهولت نصب، قیمت مناسب، عدم آلودگی محیط، دوام بسیار بالا، تنوع در سبک طراحی و تیراژه رنگ ها از مهمترین عوامل  ترغیب مشتریان به انتخاب و خرید کاغذ دیواری می باشد. گروه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه عرضه محصولات دکوراتیو در شمار محبوبترین  مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری قرار گرفته که با خیالی آسوده می توان سفارشات خود را از آن تهیه کنند.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری و بودجه مشتریان از مهمترین عامل های انتخاب و خرید این روکش های کاغذی زیبا و ملاک بسیار خوبی برای دسته بندی آن ها برحسب کیفیت و دوام می باشد. وینیل یکی از باکیفیت ترین متریالی است که در تولید این محصولات به کار می رود، این ماده مانند یک لایه پلاستیکی و لمینت مانند، سطح رویی کاغذ دیواری را دربر می گیرند و مقاومت فیزیکی آن را در برابر عوامل محیطی چند برابر می کنند، در کلاس های بالای کیفیت مقدار وینیل مصرفی در هر متر مربع ۳۰۰ تا ۴۵۰ گرم می باشد و می توان به راحتی آن را در شمار مهمترین مشخصه های تعیین کیفیت کاغذ دیواری قرار داد. متریال مصرفی، برند سازنده، کیفیت تولید، مقاومت این محصولات در برابر آسیب های محیطی مانند تابش نور خورشید، رطوبت، شست و شو و غیره از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت کاغذ دیواری مناسب و با کیفیت است، و البته با توجه به تنوع بسیار بالای این محصولات با هر بودجه و سلیقه ای می توان کاغذ دیواری مناسب آن را انتخاب کرد.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

تنوع در طراحی، هارمونی رنگ ها، کیفیت، دوام و قیمت این دیوار پوش های کاغذی به حدی است که متقاضیان خرید کاغذ دیواری را گاها با سردرگمی مواجه می کند، و در همین راستا شرکت های عرضه کننده این محصولات با دسته بندی خواسته های مشتریان، سبک های طراحی، نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید اصول انتخاب کاغذ دیواری مناسب را برای مشتریان مشخص کرده اند. توجه به کنتراست و تیراژه رنگها، همخوانی طراحی به کار رفته در تولید کاغذ دیواری با دیگر المان های تزئینی و وسایل ساختمان، قیمت کاغذ دیواری، درصد مقاومت این محصولات در برابر شست و شو، حرارت، پارگی و غیره از جمله موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب می باشد، که همواره باید مورد توجه قرار داد، زیرا در صورت داشتن یک انتخاب نادرست تمامی ویژگی های مثبت این محصولات تغییر کرده و فضای داخلی ساختمان کسالت آور و خسته کننده می شود.  

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مراکز  فروش کاغذ دیواری حراجی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد که سالهاست با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع کالاهای تزئینی و دکوراتیو توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار محبوبترین مجموعه های عرضه کننده این محصولات قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری ساده در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند به راحتی در میان تنوع بسیار بالایی از این دیوار پوش های کاغذی مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()