تکنولوژی تولید کاغذ دیواری سالهاست که در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته، و روز به روز به تنوع تولیدات و کیفیت این محصولات افزوده می شود، و با استفاده از آن ها می توان تا مدت های بسیار زیادی از بابت دیوارپوش ها آسوده خاطر بود. سهولت و سرعت نصب، عدم آلودگی محیط، مقاومت بسیار بالا، ثبات در رنگ و طراحی و قیمت مناسب از مهمترین مزایای استفاده از   کاغذ دیواری مناسب می باشد، که از هرجهت آن را نسبت به دیگر روکش های دیواری متمایز می کند. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و محبوبترین مراکز خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در تهران است، که پس از سالها فعالیت خود در این بازار همواره مورد توجه مشتریان بوده است.

قیمت کاغذ دیواری

استفاده از وینیل یکی از مهترین ویژگی های مشترک در بین تمامی کاغذ دیواری های موجود در بازار می باشد، و درصد استفاده از آن ها در واقع مشخصه اصلی تضمین کیفیت و تعیین قیمت کاغذ دیواری است. 300 تا 450 گرم وینیل در انواع کاغذ دیواری های باکیفیت و بادوام به کار رفته است که می توان از آن به عنوان یک شاخص بسیار مهم در تعیین قیمت کاغذ دیواری استفاده کرد، زیرا درصد وینیل است که میزان مقاومت این منسوجات کاغذی را در برابر شست و شو، تابش نور آفت، خراش، کشیدی و پارگی مشخص می کند، و به موازاتی که این قابل افزایش پیدا کند، کیفیت این محصولات نیز بالاتر می باشد. برند سازنده، کیفیت تولید، ابعاد و اندازه رول های کاغذی، سبک طراحی، درصد وینیل و غیره از دیگر آپشن های تعیین قیمت کاغذ دیواری مناسب می باشد، و البته با توجه به تنوع بسیار بالای این محصولات با هر بودجه ای می توان کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت را انتخاب کرده و سفارش داد. فروشگاه معتبر و آنلاین دکورآفیس به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا انواع کاغذی دیواری را با ارزان ترین قیمت به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای مختلف مسکونی و تجاری نیازمند توجه به قواعد و اصولی خاص می باشد، که از مهمترین آن ها می توان به تناسب رنگ ها و سبک  های طراحی آن ها با دیگر عناصر و آیتم های ساختمان اشاره کرد. معمولا نظم و پیروی کردن از الگوهای مختلف هنری و یا سبک های طراحی یکسان در به وجود آوردن یک محیط حرفه ای و خلاقانه بیشترین تأثیر را دارد و به راحتی نمی توان از آن غافل شد، که سبب شده انواع کاغذ دیواری پتینه، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری لوکس و لاکچری که در طراحی های آن ها از خطوط بسیار ظریف و زیبا استفاده شده بیشترین مخاطب را در بازارهای خرید و فروش آنلاین کاغذ دیواری به خود اختصاص دهند و همواره در کانون توجه مشتریان و دکوراتورها قرار بگیرند. مقاومت در برابر شست و شو، خراش و پارگی از دیگر معیارهای انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می باشد، و با یک انتخاب آگاهانه می توان تا مدت ها از بابت روکش های ساختمان آسوده خاطر بود.

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین شرکت های واردات و فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی تضمین کیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. این مجموعه معتبر و آنلاین با سالها فعالیت در بازارهای خرید و فروش محصولات تزئینی و دکوراتیو ساختمان نظیر پارکت، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، تابلو  با بالاترین سطح کیفی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، و در شمار مجموعه های معتبر و خوشنام قرار بگیرد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند تمامی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()