کفی تخت از مهمترین قسمت های تخت خواب محسوب می شود که هنگام خرید تختخواب باید به این مسئله توجه داشته باشید. چرا که خرید کفی تخت استاندارد، به شما کمک می کند که بتوانید تجربۀ خواب خوبی و بدون صدای ناهنجار بدنۀ تخت را داشته باشید. همانطور که می دانید مدت زمان زیادی را در طول شبانه روز صرف خواب و استراحت سپری می کنیم که در نتیجۀ آن نیاز به تختخواب خوب است. با توجه به اینکه بدنۀ اصلی تختخواب را کفی تخت تشکیل می دهد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که افراد هنگام استراحت کردن بر روی تخت خواب حس بهتری داشته باشند. امروزه می توانید تجربۀ خرید جداگانۀ قسمت های تختخواب را به تنهایی داشته باشید و مطابق با سلیقۀ شخصی خود، تخت خواب خود را تکمیل کنید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا یکی از عرضه کنندگان بزرگ محصولات دکوراسیون داخلی خانگی و اداری در تهران است، که توانسته در لیست محصولات فروشگاه، فروش انواع کفی تخت را نیز انجام دهد. پیش از خرید کفی تخت ، می توانید محصولات این فروشگاه معتبر و با سابقه را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمائید.

فروش انواع کفی تخت

امروزه فروش کفی تخت در دو دسته بندی کلی کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار صورت می گیرد که البته در دو طبقه بندی مجزای دیگر کفی تخت تک نفره و کفی تخت دو نفره تقسیم بندی می شود. در نتیجه افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، کفی تخت خواب مورد نظر خود را سفارش دهند. فاکتورهای متعددی وجود دارد که افراد برای خرید کفی تخت خواب در نظر می گیرند و باید بدان توجه نمود تا خرید مناسب انجام دهید.

با کوچک شدن فضای آپارتمان و فضای اتاق خواب، افراد فضای کافی برای خرید کفی تخت در ابعاد بزرگ ندارند و نیاز به خرید کفی تخت با ابعاد استاندارد است که تمام اصول ارگونومی بدن در طراحی آن به کار رفته باشد. در این صورت فشار مضاعف بر روی ستون فقرات شخص وارد نشود که البته ارتباط مستقیم با تشک تخت خواب دارد که نرمی متناسبی باید داشته باشد. نکتۀ مهمی که تمایل داشتم بدان اشاره کنم، مسئله مهمی است که مرتبط با سبک طراحی کفی تخت خواب جکدار می باشد. در این مدل کفی تخت، در بخش زیرین آن فضای خالی در نظر گرفته شده است و افراد به سهولت از آن فضا برای نگهداری وسایل اضافی می توانند استفاده کنند. توجه به این نکته موجب جلب رضایت خیلی از افراد شده است. از این رو خیلی از افراد تمایل به خرید کفی تخت جکدار یک نفره و یا دو نفره هستند که بتوانند بخش زیادی از اقلام بی استفاده ای که دارند را در این باکس نگهداری کنند و به سهولت نیز بدان دسترسی داشته باشند.

پیش از خرید کفی تخت دونفره یا ساده ، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مشورت نموده و پس از مشاهدۀ دقیق محصولات این مجموعۀ معتبر اقدام به خرید این محصول به صورت اینترنتی نمائید.

خرید کفی تخت ارزان

تنوع این محصول در سطح بازار افزایش یافته است و امروزه توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت و قیمت ارزان، بتوانند محصولات چوبی ارزان تولید نموده و به فروش برسانند. در این صورت امکان خرید کفی تخت ارزان برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. قیمت کفی تخت بر حسب ابعاد، جنس بدنه و کیفیت یراق آلات به کار رفته بستگی دارد. بنابراین امکان خرید کفی تخت با هر قیمتی برای افراد میسر است.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی، توانسته متناسب با نیاز شما، انواع کفی تخت یک نفره و دو نفره را در مدل و متریال متفاوت فلزی و چوبی با قیمت مناسب به فروش برساند.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()