تأثیر تابلوها به عنوان عناصر اصلی دکوراسیون داخلی را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت، زیرا منشاء جذب انرژی و آرامش هستند، امروزه با پیشرفت صنعت و معرفی انواع پوستر دیواری دکوراسیون ساختمان با تغییرات بسیار زیادی روبه رو شد، که البته این تغییرات به سرعت مورد توجه مشتریان قرار گرفت و به یکی از اصلی ترین ترندهای طراحی داخلی تبدیل شد. پوستر دیواری گل، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری اسپرت و غیره تنها نمونه های از دسته بندی این محصولات براساس سبک طراحی است، که هر کدام از آن ها یک زیرمجموعه بسیار بزرگ دارد. این روکش های کاغذی با کیفیت در اندازه های یک تا چند تکه با توجه به سایز و ابعاد دیوارها تولید می شود و کیفیت تولید، متریال مصرفی و ابعاد آن ها از مهمترین مواردی هستند که در تعیین قیمت پوستر دیواری نقش دارند.

ویژگی های پوستر دیواری مناسب

انتخاب پوستر دیواری جذاب و تأثیر گذار در دکوراسیون داخلی کار چندان ساده ای نیست، و همواره یکی از بزرگترین چالش های پیش روی دکوراتورها است، در این مبحث در ابتدا باید عنوان کرد، از آنجایی که این این روکش های دیواری جزئی از دیزاین ساختمان به حساب می آید، باید به هماهنگی آن ها با دیگر المان های طراحی و چیدمان داخلی توجه کرد، تا بتوان از نظر سبک طراحی و مفهوم آن توازن لازم را با محیط به دست آورد. رزولوشن بالا، استفاده از جوهرهای بسیار مرغوب و بدون ریزش، تفکیک رنگ بسیار بالا و کیفیت کاغذ از مهمترین مواردی است که به انتخاب یک پوستر دیواری مناسب و باکیفیت برای تمامی ساختمان ها با دکوراسیون های مختلف کمک می کند. کاغذ های کتان، چرم، پوشالی، ماسه ای و استفاده از دستگاه های باکیفیت چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال از مهمترین معیارهای تعیین کیفیت این روکش های تزئینی می باشد. مقاومت در برابر خراش، شست و شو و پارگی از دیگر ویژگی های پوستر دیواری مناسب و باکیفیت می باشد، که ماندگاری این محصولات را در برابر آسیب های احتمالی و محیطی نشان می دهد.

خرید پوستر دیواری سفارشی

پوستر دیواری سفارشی را می توان در انواع طرح های دلخواه و مورد علاقه خود با بالاترین گرافیک ممکن به مجموعه های معتبر تزئینات داخلی و چاپ پوستر دیواری سفارش داد، و آن ها را مطابق همان الگوی مورد نظر خود با مناسب ترین قیمت در زمان تعیین شده تحویل گرفت. انتخاب پوستر دیواری سفارشی برای مجموعه های تجاری، آموزشی، اقتصادی و غیره یک امتیاز منحصر به فرد برای جذب مشتریان و خصوصی سازی سبک طراحی و دکوراسیون است، که پرستیژ بسیار بالایی به این ساختمان ها می بخشد، بنابراین برای خرید پوستر دیواری سفارشی و استفاده از مزایای این محصول زیبای اختصاصی باید به مجموعه های معتبر طراحی و تولید این محصولات مراجعه کرد و انواع پوستر دیواری را مطابق با سایز و ابعاد دلخواه در گرافیک مورد نظر خود سفارش داد و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل گرفت. این دیوار پوش های کاغذی بسته به ابعاد و اندازه تصویر در اندازه های یک تا چند تکه تولید می شوند، و برای محافظت بیشتر از آن در برابر خراش و رطوبت معمولا سطح رویی آن ها با استفاده از لمینت و یا سلفون روکش می شود، وبه دست مشتریان در سراسر کشور می رسد.

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مطرح ترین مجموعه های واردات و فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری حیوانات دریایی ارزان قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با تضمین کیفیت و اصالت کالا میباشد، که پس از سالها فعالیت مستمر در این صنعت همواره مورد توجه فعالان و دکوراتورها در سراسر کشور بوده است، ارسال فوری کالا با بهترین بسته بندی به سراسر کشور از دیگر تعهدات این مجموعه بزرگ فروشگاهی در قبال مشتریان  می باشد. متقاضیان خرید پوستر دیواری سه بعدی و ساده با مراجعه به سایت اینترنتی  دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها با تمامی تعهدات فوق اقدام نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()