استفاده از انواع پوستر دیواری ساده و سه بعدی به همراه کاغذ دیواری های ساده از زیبا ترین المان های ترکیبی برای طراحی و دیزاین ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد، که در کنار هم یک محیط بی نقص و جذاب را به نمایش می گذارد. پوستر دیواری در واقع تکه های بزرگ کاغذی است که به صورت متوالی و منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند و یک تصویر منسجم و زیبا را به نمایش می گذارند، البته نصب این روکش های کاغذی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای اینکه این تصاویر کاملا هماهنگ و یک تکه به نظر برسند باید از افراد حرفه ای و خبره در این عرصه استفاده کنند، تا در نهایت بتوان خروجی مورد نظر خود را از  نصب این دیوار پوش های کاغذی دریافت نمود. پوستر دیواری سه بعدی از پر استفاده ترین این دیوارپوش های کاغذی می باشد، که سبک طراحی آن ها به گونه ای است که در فاصله 3 تا 4 متری تصاویر را برجسته نمایش می دهد و به بزرگنمایی فضای داخلی ساختمان ها کمک بسیار بزرگی می کند البته اگر در کنار این تصاویر از یک نورپردازی حرفه ای و زیبا نیز استفاده شود، جذابیت بصری بیشتری خواهند داشت. استفاده از این دیوارپوش های کاغذی در موقعیت های مختلف ساختمان از قبیل پذیرایی، اتاق خواب، پشت تلویزیون و غیره امکان پذیر است و می توان این محصولات را در سبک ها و طراحی های متنوع از قبیل پوستر دیواری گل، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری مدرن و پوستر دیواری کلاسیک قرار داد، که هر کدام آن ها را می توان در طیف بسیار بزرگی از طراحی و تیراژه رنگ ها مشاهده کرد و مورد استفاده قرار داد. مجموعه معتبر و آنلاین دکورآفیس از خوشنام ترین مراکز خرید پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت می باشد، که همواره به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات و عرضه بی واسطه کالا با مناسب ترین قیمت مورد رضایت خریداران قرار گرفته است.

قیمت پوستر دیواری باکیفیت

قیمت پوستر دیواری از مهمترین دلایل محبوبیت و استقبال از این محصول کاغذی زیبا برای تزئینی دیوارهای داخلی ساختمان ها می باشد، که با استفاده از آن ها می توان به راحتی و با کمترین هزینه کار طراحی و دیزاین ساختمان ها را به پایان رساند. برند سازنده، کیفیت چاپ، نوع دستگاه چاپی، ابعاد و اندازه تصویر، کیفیت تصویر و تعداد رنگ ها و سبک طراحی آن ها از مهمترین موارد تعیین قیمت پوستر دیواری با کیفیت می باشد، که با استفاده از آن ها می توان کار طراحی و تزئین دیوارها را به پایان رساند.

ویژگی های مهم پوستر دیواری

پوستر دیواری در دو نوع آماده و سفارشی طراحی و تولید می شود، و می توان این محصولات را در هر طرح و سبکی دلخواهی سفارش داد و خریداری نمود.  دکوراسیون اداری بیشترین استفاده را از انواع پوستر دیواری سفارشی دارد، و همواره سعی می کند تا با استفاده از انواع طرح های قوی گرافیکی که در آن موضوع کار مشاغل و لوگوی آن را به خوبی مشخص کرده پرستیژ کاری و هماهنگی کامل را بین اجزاء به وجود بیاورند. از دیگر ویژگی های مهم پوستر دیواری که باید حتما مورد توجه قرار داد می توان به استفاده از رنگ های مکمل و هماهنگ به همراه تصاویر مرتبط با دکورراسیون و دیزاین ساختمان می باشد.

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس سالهاست که در رتبه نخست شرکت های واردات و فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و با کیفیت مانند فروش پوستر دیواری طبیعت و منظره در کشور می باشد، که همواره با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پوستر دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا طرح های سفارشی خود را ارائه دهند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()