کاغذ دیواری سه بعدی از جدیدترین متدهای طراحی و دیزاین ساختمان ها است، که به تعداد محدود بر روی یک یا چند دیوار داخلی ساختمان معمولا بر روی نقاط کانونی آن قرار می گیرد، و نمایی شیک و مدرن به ساختمان ها می دهد. این منسوجات کاغذی با استفاده از متریال مختلف طراحی و تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، و  مانند یک تابلو بزرگ نقاشی برای چند لحظه ای هم که شده مخاطبان را جذب زیبایی خود می کند، و از این منظر تأثیر آن را در دیزاین ساختمان ها به هیچ عنوان نمی توان انکار نمود. این روکش های دیواری جذاب به یکی از ترندهای طراحی تبدیل شده اند که بر روی انواع دیوارهای داخلی و حتی راهروها و سرویس بهداشتی نیز می توان آن ها را نصب نمود ، بطوریکه می توان به صورت جداگانه این محصولات را در انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری اتاق نوجوان، کاغذ دیواری اتاق خواب و  کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی قرار داد، که ممکن است، از نظر سبک طراحی و تیراژه رنگ ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند که این مورد را بیشتر می توان در اتاق خواب ها و پذیرایی مشاهده کرد. از مهمترین مزایای استفاده از انواع کاغذ دیواری 3D در طراحی داخلی ساختمان می توان به قیمت مناسب، پوشش دهی عیوب و نقص های دیوار، مقاومت در برابر گرد و غبار و شست و شو، کیفیت بسیار بالا، وضوح بالای تصاویر و مقاومت مطلوب در برابر خراش و پارگی اشاره کرد که از هر جهت این محصولات را از دیگر روکش های دیواری متمایز می کند. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه واردات و عرضه محصولات دکوراتیو یکی از معتبرترین مراکز خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت است.

 قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی یکی از مهمترین دلایل ایجاد محدودیت در انتخاب خریداران می باشد، با توجه به اینگه تنوع طرح، رنگ و کیفیت این محصولات بسیار بالاست، در ابتدای خرید باید بودجه شخصی و هدف خود را از تهیه این دیوارپوش های سه بعدی مشخص کرد و سپس با کمک دکوراتورها و یا سلیقه شخصی خود بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود. برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، ابعاد و اندازه و سبک طراحی از جمله موارد موثر در تعیین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی و یکی از مهمترین دلایل دسته بندی آن ها است.

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

همان طور که بارها به آن اشاره شده است، تنوع انواع کاغذ دیواری سه بعدی بسیار بالاست و انتخاب مناسب ترین آنها کار چندان ساده ای نیست، اما با توجه به چند موضوع بسیار ساده نظیر هماهنگی موضوعی طرح های کاغذ دیواری با دیگر المان های دکوراسیون و طراحی داخلی، انتخاب رنگ های مکمل و مناسب، بودجه خرید، کیفیت و دوام این محصولات و موقعیت استفاده از آن ها که به اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب مشهور هستند، می توان به سادگی روکش دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

مجموعه فروشگاهی دکورآفیس از محبوبترین و مطمئن ترین بسترهای آنلاین فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت و فروش پوستر دیواری کودک در تمامی برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با سالها فعالیت مستمر در این زمینه و عرضه بی واسطه و مستقیم محصولات خود اعتبار بسیار بالایی کسب کرده است. ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت از مهمترین خدمات و تعهدات این مجموعه در قبال مشتریان می باشد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی جدید با مراجعه به سایت معتبر فروشگاهی دکورآفیس به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را در میان تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ انتخاب کرده و سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()