پوستر دیواری جزء محصولات دکوراسیون نمای داخلی ساختمان می باشد که جزء دسته بندی دیوارپوش به حساب می آیند. پوستر دیواری نوعی کاغذ دیواری سه بعدی است که دارای ویژگی های ظاهری خاصی است که تفاوت قابل توجه آن را می توان به نسبت سایر دیوارپوش ها مشاهده نمود. در واقع سبک طراحی  پوستر دیواری به نحوی است که جلوه ای واقعی از تصاویر را به نمایش می گذارد. از این رو به راحتی می توانید برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون از زیبایی فوق العادۀ تصاویر انواع پوستر دیواری در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. 

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ توزیع و نصب انواع دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری و سه بعدی با قیمت مناسب در تهران می باشد. همچنین با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش آنلاین پوستر دیواری سه بعدی را به صورت کاملاً تضمین شده با تحویل سریع به مشتریان ارائه می دهد.

فروش انواع پوستر دیواری شیک و مجلل

پوستر دیواری سه بعدی از تصاویر واقعی الهام گرفته شده است که با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته چاپ شده و عرضه می شوند. استفادۀ اصولی از تکنیک سایه و روشن در گرافیک تصاویر، باعث ایجاد جلوه ای واقعی از تصاویر شده است. به این ترتیب شاهد خلق آثار هنری پوستر دیواری در طرح های متنوع و زیبا هستیم.

مهمترین ویژگی و تمایز قابل توجه میان کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری می باشد، چاپ یک تصویر کامل و چاپ و نصب چند تکه ای تصاویر بر روی نمای دکوراسیون می باشد. به همین دلیل از نظر قیمتی نیز می توان بیان کرد که در اکثر موارد قیمت پوستر دیواری سه بعدی ارزان است چون به سهولت می توان برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون، تنها قسمتی از دیوار را با نصب پوستر دیوار تغییرات قابل توجهی ایجاد نمود. برای مشاهدۀ برخی از طرح های متنوع جدیدترین پوسترهای دیواری می توانید از فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن فرمائید.

در حال حاضر نیز انواع پوستر دیواری با طرح های متنوعی از قبیل تصاویر شهری و تاریخی، تصاویر حیوانات، نقاشی کلاسیک و مدرن، مناظر طبیعی جنگل و دریا، تصاویر چهره با تلفیق نقاشی مدرن و خط نستعلیق، تصاویر گل و طرح های کاراکتر کودکانه و ... را می توان در سطح بازار تجهیزات دکوراسیون داخلی در ابعاد مختلف مشاهده نمود.

خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل نیز به دلیل همین ویژگی های ظاهری بیشتر مورد پسند قرار گرفته می شود. بنابراین می توانید متناسب با فضای دکوراسیون در قسمت های مختلف ساختمان از ویژگی های این نوع پوستر دیواری برای زیبا نمودن دکوراسیون استفاده نمائید.

به عنوان مثال خیلی از افراد علاقه مند به خرید و نصب پوستر دیواری سه بعدی گل و شکوفه های بهاری در پشت میز تلویزیون، تخت خواب و یا قسمت دیگری از سالن پذیرایی هستند. همچنین نصب پوستر دیواری طرح کودکانه نیز برای اتاق فرزندان می تواند جلوه ای خاص به دکوراسیون اتاق آنها ببخشد و زیبایی این محیط را دو چندان نماید.

خرید بهترین پوستر دیواری با قیمت ارزان

همانطور که می دانید تنوع محصولات کاغذ دیواری بسیار، این امکان برای عموم مردم فراهم می باشد که بتوانند بهترین پوستر دیواری قیمت ارزان را خریداری نمایند. بدین وسیله به تنهایی با نصب لاکچری و زیباترین پوستر دیواری در ابعاد کوچک زیبایی فوق العاده ای به نمای دکوراسیون ببخشید که بتواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

قابل شستشو بودن، استحکام ثبات رنگ در برابر تابش نور و پاره شدن از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری است که هنگام خرید پوستر دیواری پیشنهاد می کنیم نسبت به این مسائل توجه داشته باشید. برای خرید بروزترین انواع پوستر دیواری سه بعدی می توانید از فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن نمائید.

 

فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841 

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()