پوستر دیواری یکی از کاربردی ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است که از مزایای ان در جهت تزئین نمای دیوار داخلی ساختمان استفاده می کنند. چندین سال است که خرید و فروش پوسترهای دیواری از استقبال بالایی در سراسر دنیا برخوردار می باشد. به دلیل ویژگی های ساختاری که این نوع محصول دکوراتیو دارد، به وفور می توانید ویژگی های زیبایی ظاهری پوسترهای دیواری را بر روی سطوح دیوار ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره مشاهده نمائید. لازم به ذکر است که پایۀ طراحی و چاپ  پوستر دیواری  بر اساس کاغذ دیواری طرح سه بعدی است که جلوه ای خاص و خیره کننده به فضای دکوراسیون می بخشند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور چندین سال است که با تکیه بر تجربیاتی که پرسنل مجموعۀ خود از آن برخوردار هستند، در حوزۀ فروش و نصب انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و آمادۀ ارائه خدمات رسانی به مشتریان گرامی با قیمت ارزان و خدمات به صورت کاملاً تضمین شده می باشند.

ویژگی های پوستر دیواری با دوام

نکتۀ مهمی که پیش از خرید انواع پوستر دیواری و همچنین کاغذ دیواری مطرح و در نظر گرفته می شود، مسئله طول عمر و ماندگاری دیوار پوش می باشد. از این رو زمان خرید انواع پوستر دیواری باید این مسئله را در نظر بگیرید چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت پوستر دیواری نیز خواهد داشت.

قابل شستشو بودن، تنوع طرح و رنگبندی، طرح سه بعدی و در برخی از موارد داشتن برجستگی، قیمت مناسب، استحکام بالا در برابر پارگی، ثبات رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید و ... برخی از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری سه بعدی و معمولی می باشد که بهتر است مورد توجه قرار گرفته شوند.

در این صورت می توانید با اطمینان خاطر و آسودگی خیال خرید بهترین پوستر دیواری را برای سالن پذیرایی و اتاق ها انجام دهید. برای مشاهده و سفارش اینترنتی جدیدترین پوسترهای دیواری با طرح های مدرن و مجلل هستید می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دیدن نمائید.

نصب پوستر دیواری کودکانه

با توجه به استقبال فراوان عموم مردم از نصب پوستر دیواری سه بعدی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی، تولیدکنندگان تلاش نموده اند که بتوانند به صورت اختصاصی انواع پوستر دیواری طرح کودکانه را تولید و در دسترس والدین قرار دهند که بتوانند به صورت خلاقانه و اختصاصی اتاق فرزندان دلبند خود را تزئین نموده و حس خلاقیت و همچنین کنجکاوی آنان را ارتقاء ببخشند. امروزه نسبت به گذشته خرید و نصب پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و به همین دلیل شاهد فروش انواع پوستر دیواری کودکانه با طرح های کاراکترهای انیمیشی در کنار فروش پوسترهای دیواری کلاسیک و مدرن در سراسر کشور می باشیم.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی

قیمت فروش پوستر دیواری سه بعدی به مؤلفه های مختلف بستگی دارد که می توان به ابعاد، جنس کاغذ پوستر دیواری و همچنین طرح آن بستگی دارد. به این ترتیب می توانید متناسب با توان مالی و همچنین سلیقۀ شخصی، انواع پوستر دیواری مجلل و شکیل با قیمت ارزان خریداری نموده و برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو، اتاق میهمان و اتاق فرزندان استفاده نمائید.

امروزه پوسترهای دیواری با طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند و عموم مردم می توانند با سلایق مختلف با توجه به چیدمان و رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی، نصب مناسب ترین پوستر دیواری را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور جزء یکی از فروشگاه های فعال در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی با طرح های متنوع و جذاب در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841 

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()