پارکت از زیباترین منسوجات چوبی است، که باید در حفظ و نگهداری آن ها حساسیت های لازم را به خرج داد، به عنوان مثال پارکت هم مانند تمامی منسوجات چوبی در برابر خراش، ضربه و شست و شو آسیب پذیر است، و به سرعت پوسته پوسته می شود، بنابراین باید در برابر عوامل مختلف محیطی از این کفپوش های چوبی محافظت کرد، زیرا در صورت استفاده صحیح از آن ها می توان به راحتی دوام و ماندگاری پارکت را تا 50 سال تخمین زد. از چوب تمامی درختان جنگلی همچون صنوبر، گیلاس، راش، افرا، بلوط، گردو، سپیدار و غیره می توان در تولید این منسوجات چوبی استفاده کرد، که در کاخانه های بزرگ تولیدی در ابعاد و اندازه های مختلف برش داده می شوند و سطح و بافت آنها پرداخته می شود. قیمت  پارکت  چوبی هم مانند دیگر محصولات تولیدی با توجه به کیفیت تولید، برند سازنده، نوع پرداخت کاری، تعداد بافت و گره های چوب و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود، اما در مجموع قیمت انواع پارکت در مقایسه با ویژگی های کیفیتی این محصول بسیار مناسب است. ضد حساسیت، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مقاومت در برابر اشعه آفتاب، قیمت مناسب، دوام و ماندگاری بالا، سهولت نصب و قابلیت جابجایی ازجمله مزایای استفاده از انواع پارکت و پارکت لمینت می باشد.

انواع پارکت کف

انواع پارکت کف را با توجه به روش تولید و ترکیبات سازنده آن ها می توان در دو گروه بزرگ انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که هر کدام از آن ها مخاطبان خاص خود را دارند. پارکت لمینت نمونه ای مصنوعی و فراوری شده از انواع پارکت های طبیعی است، که سطح رویی آن با استفاده از روکش لمینت HDF  پوشیده می شود، تا مقاومت این محصولات در برابر آسیب های طبیعی همچون، خراش، ضربه  و رطوبت افزایش یاید، این روکش های مصنوعی تنوع رنگ بسیار بالایی دارند و به دلیل استفاده از متریال مصنوعی در ساخت آن ها دارای قیمتی بسیار ارزان تر و اقتصادی تر هستند. از دیگر تفاوت های این دو کفپوش می توان به روش نصب آن ها اشاره کرد، پارکت لمینت برخلاف انواع پارکت چوبی و طبیعی که با استفاده از چسب مخصوص نصب می شوند، تنها با استفاده از شیارهایی نری مادگی که در لبه های آن ها قرار گرفته است، به یکدیگر متصل می شوند، که از مهمترین امتیازات این روش نصب نسبت به انواع پارکت می توان به عدم جای درز و شیار و آلودگی کف ساختمان اشاره کرد، که باعث شده طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. با توجه به توضیحات فوق همچنان خرید پارکت چوبی باکیفیت به دلیل بافت طبیعی و زیبایی بی نظیر آن مورد توجه مشتریان و دکوراتورها قرار دارد و بازار خود را همچنان حفظ کرده است، زیرا این روکش های طبیعی علاوه بر زیبایی از دوام بالایی نیز برخوردار هستند و هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها بسیار مقرون به صرفه است.

فروش پارکت چوبی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجربترین واحدهای فروش پارکت چوبی مانند فروش پارکت آلمانی باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالاست، که همواره با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع  محصولات دکوراتیو باکیفیت و  اورجینال نظیر کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت، پارکت لمینت، تابلو، پرده تصویری و غیره توانسته با عمل به تعهدات خود  اعتماد و رضایت خریداران و دکوراتورها را جلب نماید، و سهم قابل توجهی از فروش این محصولات را به خود اختصاص دهد. متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و بادوام با مراجعه به سایت فروشگاهی دکور آفیس می توانند تمامی محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و خریداری نمایند تا در زمان مورد نظر به دست شما برسد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()