شرکت های تزئینات داخلی و دکوراسیون ساختمان معمولا برای دسترسی ساده تر مشتریان به انواع روکش های تزئینی، این محصولات را بر حسب کاربرد و روش طراحی و تولید در گروه های کاغذ دیواری،  پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی قرار داده اند، که برخی از آن ها مانند انواع پوستر دیواری سه بعدی و ساده به صورت سفارشی در طرح ها و ابعاد دلخواه باکیفیت های تعیین شده تولید می شوند، و با ا ستفاده از آن ها می توان یک دیزاین اختصاصی و مفهومی را با کمترین هزینه پیاده سازی کرد. این روکش های کاغذی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زیرا قیمت پوستر دیواری در مقایسه با تأثیری که در طراحی داخلی ساختمان به جا می گذارد بسیار ارزان و اقتصادی است.

سبک های طراحی پوستر دیواری

پوستر دیواری یک تابلو نقاشی بزرگ به اندازه یکی از دیوارهای داخلی ساختمان است، که با هدفی خاص و موضوعی مشخص طراحی شده، و با استفاده از آن می توان گرما و آرامش بیشتری را به محیط القا کرد. سبک های طراحی پوستر دیواری نیز همانند تمامی الگوهای هنری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، و امروزه می توان این منسوجات کاغذی را در سبک های مختلف و هماهنگ با محیط همانند انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری سنتی و غیره انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.  از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری باکیفیت برای دیزاین ساختمان ها می توان به مقاومت بالا، قابلیت شست و شو،  سهولت نصب و تنوع در طراحی و چاپ اشاره کرد، که این امکان را برای طراحان و دکوراتورها فراهم می کند، در تمامی ساختمان های مختلف به راحتی از این محصولات استفاده نمایند. مجموعه معتبر و آنلاین دکور آفیس از قدیمی ترین و بنام ترین مجموعه های طراحی و فروش انواع پوستر دیواری باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت است، که با مراجعه به آن به راحتی می توان در میان تنوع بالای محصولات مناسب ترینشان را انتخاب کرده و یا طرح دلخواه و مورد نظر خود را برای طراحی و چاپ به این مرکز سپرد، و محصول مورد نظر خود را با بالاترین سطح کیفی چاپ در زمان معین تحویل گرفت.

نکات مهم خرید پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری سفارشی در طرح های دلخواه و متناسب با فضای داخلی ساختمان از مهمترین مشخصه های این روکش های دیواری سه بعدی زیبا و جذاب است، که توجه مخاطبان را برای چند دقیقه هم که شده جلب می کند. معمولا در سازمان ها و دکوراسیون های اداری از پوسترهای سفارشی مرتبط  که لوگو شرکت در آن به چاپ رسیده، استفاده می کنند، تا زیبایی و پرستیژ کاری را در این مکان ها بالاتر ببرند، که البته این روش طراحی نوعی تبلیغات و برند سازی نیز محسوب می شود. کیفیت چاپ، نوع متریال مصرفی، وضوح و رزولوشن تصویر، ابعاد و اندازه، تفکیک مناسب رنگ ها و غیره را می توان در شمار نکات مهم خرید پوستر دیواری مناسب و باکیفیت قرار داد، که باید به صورت موردی به آن ها توجه کرد، تا در نهایت بتوان یک انتخاب مناسب و شایسته داشت.

فروش آنلاین پوستر دیواری

فروش آنلاین پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری مشاغل از پرتقاضاترین خدماتی است که گروه تزئینات داخلی دکور آفیس در اختیار علاقه مندان خرید این روکش های زیبای کاغذی قرار داده است، که به دلیل دسترسی مستقیم متقاضیان به این محصولات و حذف واسطه ها در کاهش هزینه های خرید پوستر دیواری سه بعدی و جذاب تأثیر بسیار بالایی داشته است. ارسال مطمئن و فوری کالا به سراسر کشور، گارانتی کیفیت و اصالت کالا، قیمت مناسب و غیره از جمله مهمترین خدماتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان قرار می دهد. لیست تمامی محصولات این مرکز را می توان به همراه قیمت و تمامی مشخصات فنی آن ها در وب سایت فروشگاهی دکور آفیس مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند، و یا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند و در خصوص طراحی های سفارشی مشورت کنند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()