پوستر دیواری از مدرن ترین روش های طراحی است، که در کنار  انواع کاغذ دیواری ساده و باکیفیت به منظور بعد بخشیدن و بزرگنمایی فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، و با افزایش سطح کیفی دستگاه های چاپ، امروزه در انواع طرح های سفارشی و آماده تولید می شود و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. انواع پوستر دیواری بسته به نوع تصویر و سایز آن ها در قطعات یک تا چند تکه طراحی و چاپ می شوند، و روش نصب آن ها با کاغذ دیواری تفاوت بسیار زیادی دارد، و باید تمامی قطعات پوستر دیواری به صورت منظم و سلسله وار بر روی دیوارهای داخلی ساختمان نصب شود، زیرا نصب این محصولات در زیبایی آن ها تأثیر بسیار زیادی دارد و باید توسط افراد خبره انجام شود.

قیمت پوستر دیواری

کیفیت چاپ، وضوح تصاویر، نوع کاغذ و جوهر از مهمترین عوامل تعیین قیمت پوستر دیواری می باشند، که دوام و ماندگاری این محصولات را به مشتریان نشان می دهد، البته در کنار موارد فوق برخی پارامترها از قبیل سبک طراحی، برند سازنده، تعداد رنگ ها، روش چاپ و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت پوستر دیواری دخالت دارند. این منسوجات کاغذی و جذاب همانند یک تنابلوی زیبای نقلشی در نقاط کانونی ساختمان قرار می گیرند، که جلوه بصری بسیار شکیلی را به محیط می دهد، و می توان گفت قیمت آن ها در مقایسه با زیبایی و کیفیت این محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، و متقاضیان خرید انواع پوستر دیواری با مراجعه به نمایندگی دکور آفیس می توانند این محصولات را با قیمتی مناسب تر خریداری نمایند..

ویژگی های پوستر دیواری مناسب

طراحی و تولید این منسوجات تزئینی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، و امروزه می توان به تناسب هر سبک و سلیقه ای نمونه ای از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمایند، البته سالهاست که مجموعه های معتبر طراحی و چاپ پوستر دیواری این محصولات را در طرح های دلخواه و اختصاصی مشتریان، با بالاترین کیفیت طراحی و چاپ می کنند که این روش در میان دکوراتورها و مشتریان با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است، و می توان گفت اغلب در طراحی دکوراسیون اداری از از انواع پوستر دیواری سفارشی که معرف فعالیت آن مجموعه و یا لوگوی شرکت است استفاده می شود. خرید پوستر دیواری کودک را از طریق سایت این مجموعه انجام دهید. 

از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری مناسب می توان به کیفیت بالای این محصولات در برابر شست و شو، خراش، پارگی و رطوبت اشاره کرد، سطح رویی این منسوجات کاغذی معمولا با لایه های لمینت و یا سلفون پوشیده شده است، که در برابر آسیب های محیطی مقاومت این محصولات را بالاتر می برد. تناسب رنگ، وضوح تصویر،  سبک طراحی و کیفیت چاپ از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید پوستر دیواری سه بعدی باکیفیت و مناسب برای تمامی ساختمان های مسکونی و اداری می باشد. سبک های طراحی و معماری در نوع تصاویر این تابلوهای بزرگ دیواری تأثیر بسیار بالایی دارد، و می اوان با انتخاب انواع تصاویر مناسب و هم وزن با سبک و سیاق طراحی یک دکوراسیون شیک و اصیل را به نمایش گذاشت، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری گل و منظره در رنگ های هماهنگ با ساختمان اشاره کرد. مجموعه مجرب و باسابقه دکور آفیس با سالها فعالیت مستمر در این عرصه در شمار بهترین مراکز خرید پوستر دیواری قرار گرفته است، که تمامی محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند.

فروش آنلاین پوستر دیواری

مجموعه معتبر و باسابقه دکور آفیس از خوشنام ترین مراکز فروش آنلاین پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت در طرح های آماده و سفارشی با وضوح تصویر بسیار بالا و کیفیت چاپ بسیار عالی می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید پوستر دیواری در طرح ها و سبک های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()