صنعت طراحی و دکور  از جمله پویاترین صنایعی است که همواره با معرفی متریال و اشیاء دکوراتیو جذاب در تلاش است یک فضای خاص و منحصر به فرد را طراحی نماید، به عنوان مثال می توان به انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده اشاره کرد، که انتخاب صحیح و مناسب آن ها بیشترین تاثیرات در محیط به جای می گذارد. پوستر دیواری در واقع یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ است که بسته به نوع و سایز تصویر در قطعات یک، دو و چند تایی طراحی و تولید می شود، و با کنارهم قرار دادن و نصب آن ها  به صورت قطعات پازل می توان یک دکوراسیون حرفه ای را به نمایش گذاشت. انواع پوستر دیواری گل، کاغذ دیواری سه بعدی منظره و غیره را می توان در شمار پرطرفدارترین این محصولات قرار داد که در تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گبرند و آرامش و زیبایی ساختمان را با کمترین هزینه مصرفی چند برابر میکند. امکان طراحی سفارشی پوستر دیواری نیز این امکان را به دکوراتورها می دهد تا فضای ساختمان مورد نظر خود را به صورتی حرفه ای و شخصی طراحی نمایند، به عنوان مثال می توان به انواع پوستر دیواری اتاق کودک با تصویر کودکان و یا پوسترهای دیواری مشاغل مختلف در دکوراسیون اداری اشاره کرد.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

 طراحی، رنگ، متریال مصرفی و جوهر از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی می باشد، و بدیهی است، قیمت این محصولات نیز همانند دیگر کالاهای تولیدی با  افزایش دوام و کیفیت افزایش پیدا کند، اما با توجه به موارد فوق همچنان قیمت کاغذ دیواری سه بعدی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روکش های کاغذی می باشد، که در مقایسه با تاثیراتی که در محیط می گذارد و دوام و ماندگاری آن بسیار ناچیز می باشد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

کاغذ دیواری سه بعدی از مقرون به صرفه ترین روکش های تزئینی برای برخی از دیوارهای داخلی ساختمان می باشد، که استفاده از آن در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی مزیت های بسیار  زیادی، از جمله زیبایی، بزرگنمایی و عمق بخشیدن به محیط را دارد، به همین دلیل است که امروزه خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت به یکی از ارکان اصلی صنعت دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. استفاده از انواع پوستر دیواری گل، پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری کلاسیک و پوستر دیواری مدرن در قسمت های مختلف ساختمان و در سبک های مختلف طراحی و دیزاین امروزه به اوج خود رسیده است و بازار خرید و فروش آنلاین پوستر دیواری در بهترین وضعیت ممکن قرار گرفته اند. امکان طراحی های سفارشی پوستر دیواری این امکان را به صاحبین مشاغل مختلف تجاری، آموزشی، خدماتی، علمی، هنری و رسانه ای می دهد، تا به فضای کار و سیمنارها و همایش های خود اعتبار و رسمیت بیشتری دهند و توجه متقاضیان خود را به خود جلب نمایند. امروزه خرید آنلاین پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری مشاغل و... یکی از کم هزینه ترین و محبوب ترین روش های تهیه این روکش های سه بعدی و ساده می باشد، که این امکان را به متقاضیان خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی و ساده می دهد تا در میان حجم بسیار زیادی از فروشگاه های آنلاین، محصولات مورد نظر خود را مشاهده، مقایسه و با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه معتبر و آنلاین دکورآفیس از خوشنام ترین و باسابقه ترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند، و به دلیل عمل به تعهدات خود در تمام دوران فعالیت الکترونیک خود توانسته اعتبار بسیار بالایی در میران مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی کسب نماید. برای مشاهده نمونه کارها و رزومه این مجموعه فروشگاهی موفق و محبوب می توان به سایت دکورآفیس مراجعه کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید پوستر دیواری اقدام نمایید.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()