دکوراسیون اداری همان طور که از نام آن هم پیداست، نوعی طراحی هدفمند سازمانی در جهت نظم و چینش صحیح تمامی اجزاء و ماشین آلات دفتری و صنعتی در محل های مشخص، ایجاد یک فضای جذاب و کاربردی برای کارکنان و کارمندان می باشد، تا در آن احساس راحتی داشته باشند و عملکرد و بازده بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند، که این مسائل را می توان در شمارتاثیرات غیر مستقیم استفاده از دکوراسیون اداری در تمامی بنگاه های اقتصادی از قبیل خدماتی، تجاری، آموزشی و غیره دانست. از مهمترین المان های اصلی در  دکوراسیون اداری  می توان به تابلوهای مرتبط با نوع فعالیت اقتصادی، استفاده از مبلمان اداری مناسب و راحت برای پرسنل و مراجعین، مبلمان مناسب برای اتاق مدیریت و سالن کنفرانس، استفاده از نماد یا لوگوی شرکت در قسمت های مختلف ساختمان، در صورت نیاز پارتیشن بندی، نورپردازی حرفه ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که شرط لازم برای اجرای موفق آن ها استفاده از دکوراتورهای حرفه ای و خلاق می باشد. امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه معماری و دکوراسیون اداری  در حال فعالیت هستند که بهترین و موثرترین ابزار انتخابی در میان آن ها مشاهده سوابق، نمونه کارها و بررسی درصد رضایت مشتریانشان می باشد، و با قدری بررسی آن ها می توان به سادگی بهترینشان را در خدمات اجرایی پیدا کرد.

قیمت اجرای دکوراسیون اداری

قیمت اجرای دکوراسیون اداری بسته به  نوع دکوراسیون، مدت زمان اجرای پروژه، نوع خدمات اجرایی و متریال مصرفی برای هر مرکز بسیار متفاوت می باشد، و نمی توان نرخ معینی برای آن ها انتخاب نمود، البته با مشخص کردن اهداف مشتریان و بودجه تعیین شده برای اجرای دکوراسیون اداری، دکوراتورها می توانند، متناسب با امکانات در اختیار پلان های اجرایی خود را پیشنهاد دهند و در صورت توافق با مشتری به مرحله اجرا و پیاده سازی برسانند.

سبک های طراحی و دکوراسیون اداری

سبک های طراحی و دکوراسیون اداری هم مشابه با دیگر سبک های هنری است که اجرای هر کدام از آن ها سبک و سیاق و متریال خاص خود را دارد، و از مهمترین اهداف در اجرای آن ها می توان به نظم و هماهنگی سازمانی، بهینه سازی فضا، پارتیشن بندی مناسب محیط و ایجاد یک فضای بسیار آرام و راحت برای کارکنان اشاره کرد. از دیگر اهداف استفاده از دکوراسیون اداری می توان به جلب توجه مشتریان و در نهایت جذب آن ها اشاره کرد، زیرا معمولا در ابتدا افراد و متقاضیان جذب ظواهر می شوند، و می توان گفت دکوراسیون اداری به نحوی به تبلیغات سازمانی هم محسوب می شود، و نشان دهنده اهمیت بسیار بالای فعالان اقتصادی به کسب و کارشان می باشد. دکوراسیون اداری مدرن و دکوراسیون اداری کلاسیک دو سبک پر مخاطب در این زمینه هستند، که برای سازمان ها و مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، و در فضاهای بسیار بزرگ صنعتی و کارگاهی معمولا از روش بهینه سازی فضا و پارتیشن بندی مناسب استفاده می شود، تا پرسنل و کارکنان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند. از دیگر سبک های طراحی و دکوراسیون اداری می توان به سبک های مینیمال، سنتی، ماوریک، ژاپنی، مصری و غیره اشاره کرد که انتخاب آن ها بسته به ماهیت کاری و اهداف موسسه یا سازمان می باشد.

اجرای دکوراسیون اداری با مناسب ترین قیمت

اجرای دکوراسیون اداری با مناسب ترین قیمت از مهمترین خدماتی است، که تمامی فعالان اقتصادی به دنبال آن هستند، و در تلاش هستند، تا با کمترین هزینه بیشترین تاثیرات را بر رروی روحیه کارمندان و کارکنان خود بگذارند. گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا یک مجموعه بسیار مطمئن و مجرب در زمینه اجرای دکوراسیون اداری، طراحی نما، نظارت و اجرا، طراحی دکوراسیون اداری در مرکز تهران ، بازسازی ساختمان و غیره می باشد که متقاضیان استفاده از این خدمات با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توانند پس از مشاهده نمونه کارهای این مرکز و سوابق کاری آن پروژه هایشان را به آن بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()