طراحان و دکوراتورها معمولا خود را درگیر تغییرات سازه ای نمی کنند، و تنها با بررسی و تغییر برخی جزئیات بیشترین تاثیر را در فضای داخلی ساختمان با کمترین هزینه می گذارند. این شاخه از صنعت معماری با کنار هم قرار دادن عناصر اصلی و فرعی هماهنگ در کنار یکدیگر و  حذف هرگونه ناهمخوانی و هماهنگی به طراحی و چیدمان محیط داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری به شکلی کاملا اصولی و حرفه ای می پردازد.  طراحی دکوراسیون داخلی درواقع ترکیب علم و هنر می باشد، که برپایه نظم و ارتباط اشیاء استوار می باشد، و با استفاده از آن می توان یک محیط بسیار زیبا و دلنشین را طراحی کرد، که توجه هر بازدید کننده ای را جلب نماید. در شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی معمولا پس از مشخص کردن انتظارات و اهداف مشتریان به بررسی بودجه پروژه می پردازند و سپس طراحان داخلی پلان ها و ایده های خود را با توجه به امکان سنجی اولیه ای که از فضای داخلی ساختمان و انتظارات مشتریان به دست آورده اند، ارائه می دهند. برآورد هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به اهداف پروژه و فضای دراختیار محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در انواع پروژه های تجاری و ویلایی قیمت طراحی دکوراسیون داخلی نیز افزایش میلبد، که البته همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، معمولا این مبلغ به صورت توافقی و در همان ابتدای پروژه تعیین می شود.

عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی

سبک شناسی، ترکیب رنگ ها، انتخاب متریال مناسب، جانمایی حرفه ای، کاربردی تر کردن و بهینه سازی فضا از جمله وظایف اصلی دکوراتورها و طراحان داخلی می باشد که با بررسی و کارشناسی محیط و همین طور  اهداف طراحی و بودجه پروژه نسبت به انتخاب و خریداری آن ها اقدام می کنند. عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی شامل تمامی جزئیات و متریال اصلی طراحی از قبیل تکسچر، نورپردازی طبیعی و مصنوعی محیط، گل های آپارتمانی، نوع مبلمان، قاب ها و بسیاری موارد دیگر می شود، که با درکنارهم قرار دادن عناصر هماهنگ و منسجم می توان یک طراحی دکوراسیون داخلی هدفمند و اصولی را به مرحه نمایش گذاشت.

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی مانند اجرای طراحی داخلی خانه همواره در شمار مهمترین و تاثیرگذارترین مباحث در زمینه طراحی و معماری ساختمان می باشد و می توان از آن به عنوان پایه اصلی طراحی داخلی ساختمان ها یاد کرد، زیرا هماهنگی و یکپارچگی نوع متریال استفاده شده و چیدمان آن ها تنها برپایه همین الگوهای مشخص و از پیش تعیین شده می باشد، که ساختار طراحی براساس آن ها شکل می گیرد. از پرکاربردترین سبک های طراحی می توان به انواع سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، ماوریک، مصری، مراکشی، اسلامی، مینیمال و غیره اشاره کرد که برپایه عناصر طبیعی، آداب و رسوم، ادیان و جغرافیای مراکز مختلف جهان شکل گرفته اند، و  از نظر ساختار طراحی و متریال مصرفی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن را می توان از پرکاربردترین و محبوب ترین سبک های دکوراسیون دانست، زیرا در آن معمولا با حذف عناصر اضافی و تجملاتی محیط و استفاده از انواع رنگ های تیره و روشن تلاش می کنند فضا را بسیار شیک و بازتر از اندازه واقعی آن به نمایش بگذارند.

طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین و موفق ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت می باشد، که همواره با ارائه مدرن ترین و به روزترین متدهای طراحی و دکوراسیون، مطابق با سلایق و انتظارات مشتریان توانسته اعتماد و رضایت آن ها را کسب نماید و در شمار برترین و محبوب ترین شرکت های مطرح در زمینه انجام انواع خدمات معماری و دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. متقاضیان استفاده از انواع خدمات معماری و طراحی دکوراسیون داخلی با مراجعه به سایت اینترنتی هیرادانا می توانند در این زمینه اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 952
نمایش همه
علاقه مندی ها ()