دکوراسیون داخلی همان طور که از نام آن هم پیداست به بررسی فضا و چیدمان اشیاء و اثاثیه در آن می پردازد، این صنعت در اواخر قرن هجدهم میلادی به صورت حرفه ای مطرح شد و در اواخر قرن نوزدهم و اویل قرن بیستم،  با گسترش رقابت در صنعت ساخت و ساز به شدت مورد توجه قرار گرفت، بطوریکه اکنون طراحی دکوراسیون داخلی به یکی از پرطرفدارترین رشته های معماری در دانشگاه های معتبر و مطرح جهانی تبدیل شده است. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی  در ساختمان های مختلف بسته به موارد بسیار زیادی از جمله وسعت پروژه، نوع متریال مصرفی، سبک های طراحی، انتظارات مشتریان و اهداف پروژه محاسبه و تعیین می شود. البته کارشناسان مجرب شرکت های معماری و دکوراسیون در همان جلسه کارشناسی اولیه از ساختمان با توجه به موارد فوق و بررسی فضای در اختیار قیمت دکوراسیون داخلی را به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می کنند، تا در روند اجرایی این گونه پروژه ها کوچکترین اختلالی به وجود نیاید.

اهداف دکوراسیون داخلی

اهداف دکوراسیون داخلی بسته به نوع پروژه ها و کاربری آن ها متفاوت می باشد، و می توان آن ها را در دو گروه کلی انواع دکوراسیون داخلی اداری و دکوراسیون داخلی منزل قرار داد، که روش های اجراء، نوع بهینه سازی فضا، انتخاب اشیاء و متریال اصلی در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد، و شرکت های طراحی و دکوراسیون با در نظر گرفتن موارد فوق و اهداف پروژه تلاش می کنند انتظارات مشتریان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. معمولا در تمامی پروژه های دکوراسیون داخلی منزل و ویلا هدف مشتریان استفاده بهینه از فضا و در عین حال  ایجاد و طراحی یک محیط شیک، جذاب، گرم و آرامش بخش می باشد، که با تشریح خواسته های خود به طراحان داخلی کمک می کنند در میان انواع گزینه ها و روش های پیش رو، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

سبک های اجرای دکوراسیون داخلی

هنر معماری و طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها برپایه سبک های اجرای دکوراسیون داخلی بنا شده است و معمولا متخصصان و طراحان داخلی با استفاده از این سبک ها و  با بکارگیری جدیدترین و بهترین تجهیزات ارائه شده در این زمینه و به کارگیری خلاقیت و ابتکار خود همواره در تلاش هستند تا جدیدترین و به روز ترین متدهای دکوراسیون داخلی را متناسب با اهداف و بودجه پروژه ارئه دهند، تا با جلب توجه و اعتماد مشتریان بتوانند سهم بیشتری را از این بازار رقابتی از آن خود نمایند. دکوراسیون داخلی کلاسیک و دکوراسیون داخلی مدرن دو سبک بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا هستند، که در طراحی آن ها از متریال و روش های متفاوتی استفاده می شود، به عنوان مثال در  طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک به دلیل استفاده از متریال چوبی و ارزشمند، هزینه های پیاده سازی بسیار بیشتر از طراحی مدرن می باشد، این سبک از طراحی معمولا برای ساختمان هایی با متراژ بالا و بیش از 80 متر توصیه می شود تا بتوان زیبایی محیط را به خوبی بتوان به نمایش گذاشت. از دیگر سبک های دکوراسیون داخلی می توان به انواع سبک های مصری، ژاپنی، سنتی، اسلامی،  مینیمال، روستیک و غیره اشاره کرد، که اصول اجرا و متریال مصرفی در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی ارزان ترین قیمت

 گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا از مجرب ترین و خوش فکرترین مراکز اجرای دکوراسیون داخلی ارزان ترین قیمت و  باکیفیت می باشد که ایده ها و پیشنهادات خود را همواره با توجه به اهداف پروژه، انتظارات مشتریان و بودجه آن ها مطرح می کند. این مجموعه معتبر معماری همواره توانسته با بررسی جدیدترین متدهای طراحی و خلاقیت طراحان خود بهترین و موفق ترین پروژه های معماری را به انجام برساند. متقاضیان استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی منزل و یا دکوراسیون داخلی اداری با مراجعه به سایت اینترنتی هیرادانا و پس از مشاهده نمونه کارهای موفق و سوابق این مجموعه بزرگ معماری می توانند با خیالی آسوده پروژه های خود را به این مرکز خوش فکر مهندسی بسپارند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()