تزئین دکوراسیون داخلی از مواردی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. برای زیباسازی دکوراسیون داخلی علاوه بر مبلمان، پرده و فرش، تابلو ها نیز نقش مهمی را ایفا میکنند، به کار بردن تابلو در محیط منزل و یا در هر فضای دیگری حال و هوای آن محیط را عوض میکند و بر روی روح و روان انسان نیز تاثیر می گذارد. امروزه استفاده از تابلو های نقاشی نقش بسزایی را در دکوراسیون خانه ها ایفا میکند و به محیط منزل روح و تازگی میبخشد. دکوراسیون هر خانه نشان دهنده ذوق، سلیقه و هنر صاحب آن خانه میباشد به همین دلیل مردم تمام تلاش خود را به کار میگیرند که دکوراسیون زیبایی را برای محیط داخلی منزل خود طراحی و فراهم کنند. استفاده از تابلو از جمله مواردی است که در زیباسازی محیط به آن توجه میشود اما باید دقت کرد که تابلو انتخابی متناسب و هماهنگ با سایر لوازم باشد تا تاثیر مثبت بیشتری در امر زیباسازی داشته باشد.

در صورتیکه دکوراسیون منزلی به سبک مدرن می باشد و در واقع چیدمان مدرنی دارد بهتر است از تابلوهای نقاشی باطرح های ساده مثل سبک مینیمال، انتزاعی و یا آبرنگ استفاده شود به علاوه اگر تمایل دارید محیط منزل شما مدرن به نظر برسد میتوانید از تابلوهای فانتزی با طرح های معنادار مثل شعر، گل و مواردی از این قبیل استفاده کنید. نکته مهم در انتخاب تابلو این است که برای هر قسمت از منزل باید تابلویی با طراحی مناسب انتخاب شود مطمئنا تابلویی که برای سالن پذیرایی استفاده میشود با تابلویی که برای اتاق خواب بکار میرود باید متفاوت باشد. تابلوها عنصر تکمیل کننده طراحی میباشند از تابلوها میتوان برای انرژی بخشیدن به محیط پیرامون بهره برد و از آنها به عنوان مرکز چیدمان ساختمان استفاده کرد. سعی کنید برای هماهنگی بیشتر تابلو با محیط موردنظر تابلوهایی را انتخاب کنید که شامل تلفیقی از رنگ های استفاده شده در سایر لوازم و دکوراسیون آن محیط باشد به طور مثال اگر از تابلو نقاشی برای منزل خود استفاده میکنید بهتر است رنگهای بکار رفته دز این تابلو با رنگ مبلمان، پرده و فرش شما هماهنگی و تناسب داشته باشد. از آنجا که هر تابلو نقاشی بیانگر موضوع و حس خاصی میباشد بهتر است تابلویی را انتخاب کنید که حس خوبی نسبت به آن داشته باشید و در واقع آن تابلو به عواطف شما نزدیک باشد. از تابلوهایی که حس آرامش و راحتی را به شما القا میکند در اتاق خواب های خود استفاده کنید و تابلوهایی را که حس شادی و زندگی به شما هدیه میدهد در اتاق پذیرایی استفاده کنید. فروشگاه دکورآفیس یکی از مراکز عرضه انواع لوازم دکوراتیو از جمله تابلو میباشد که دارای انواع تابلوها در طرح ها و سبک های مختلف است که پاسخگوی هر سلیقه ای میباشد شما عزیزان میتوانید با مراجعه حضوری و یا آنلاین به این فروشگاه در کمال اطمینان تابلوی موردنظر خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری نمایید.

فروش تابلو

فروش و عرضه تابلو مانند فروش تابلو های انتزاعی از جمله فعالیت های فروشگاه دکورآفیس میباشد که در این زمینه تجارب زیادی کسب کرده است و این امکان را برای متقاضیان خرید تابلو فراهم کرده که بتوانند چه به صورت حضوری و چه آنلاین تابلو مورد علاقه خود را تهیه نمایند. افراد در سراسر کشور میتوانند با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و مشاهده انواع تابلوها درسبک ها و طرحهای مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر و همچنین مقایسه قیمتها محصول موردنظر خود را سفارش دهند و از خدمات ویژه این مرکز که شامل ضمانت اصالت کالا و تحویل سریع محصول نیز میباشد بهره ببرند.علاوه بر زیبایی تابلو نقاشی و هماهنگ بودن تابلو با دکوراسیون داخلی ساختمان و همچنین سبک و موضوع تابلو نکته دیگری که مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرد و برای آنها مهم است قیمت تابلو میباشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()