چاپ پوستر دیواری باکیفیت از مهمترین و جدیدترین خدماتی است که از طریق شرکت های معتبر طراحی و چاپ و فروشگاه های معتبر تزئینات داخلی برای تزئین دیوارها و جذابیت بیشتر فضای داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری ارائه شد، و به سرعت مورد توجه دکوراتورها و طراحان داخلی قرار گرفت. در طراحی و چاپ پوستر دیواری نیز مانند انواع کاغذ دیواری از سبک های پرطرفدار هنری استفاده می شود تا علاوه بر زیبایی بیشتر محیط بتوان هماهنگی اجزاء مختلف دکوراسیون را نیز حفظ نمود، و یک دکور بسیار موفق را به نمایش گذاشت. از بیشترین سبک هایی که در چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرد می توان به سبک های کلاسیک، مدرن، اسپرت، سنتی، ماوریک، هنری و غیره اشاره کرد که هزینه های طراحی و چاپ در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی در مقایسه با انواع پوسترهای آماده معمولا به دلیل پیچیدگی های طراحی و تولید که معمولا نیاز به نیروی انسانی متخصص و زمان بیشتری دارد، قدری بالاتر است، که البته  مشتریان آگاهی کامل نسبت به این اختلاف قیمت دارند. برند سازنده، نوع متریال مصرفی، روش چاپ، نوع تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و غیره را می توان در شمار اصلی ترین پارامترهای تعیین قیمت چاپ پوستر دیواری دانست که در همان ابتدای سفارش به مشتریان اعلام می گردد.

مراحل چاپ پوستر دیواری

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، پوستر دیواری خود مانند یک تابلو بسیار بزرگ نقاشی است که در طراحی و تولید آن از سبک های و عناصر مختلف طبیعی و محیطی الهام گرفته شده است. پروسه یا مراحل چاپ پوستر دیواری سفارشی و آماده در مراکز معتبر طراحی و چاپ این محصولات به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا و به دست ماهر ترین گرافیست ها انجام می شود. تعیین و طراحی طرح اولیه و تناژ رنگی مورد نظر، مشخص کردن نوع دستگاه چاپی و ابعاد و نوع کاغذ مورد نظر از جمله گام های طراحی و چاپ پوستر دیواری هستند که برای انجام آن ها از بهترین و دقیق ترین نرم افزارهای طراحی استفاده می شود تا بتوان به خوبی انتظارات مشتریان را بروی کاغذ ها پیاده سازی کرد.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

کیفیت چاپ پوستر دیواری بسته به عامل هایی از جمله نوع دستگاه چاپی، کیفیت کاغذ و نوع جوهر چاپی بستگی دارد، و در صورت استفاده از مرغوب ترین تجهیزات می توان خروجی بسیار قویی را انتظار داشت. برای چاپ پوستر دیواری معمولا از انواع کاغذ های گلاسه، اکلیلی، ماسه ای و پوشالی در سایزهای مختلفی نظیر A++، A3و A4 استفاده می شود که البته تمامی این کاغذ ها برای دوام و ماندگاری بیشتر در برابر عوامل محیطی مخرب نظیر رطوبت، خراش، پارگی و گرد و غبار به واسطه یک لایه لمینت محافظت می شود. این روکش های کاغذی را بسته به سایز کاغذ و ابعاد دیوار مورد نظر در انواع یک تکه تا چند تکه در گرماژ 100 تا 300 گرم با کیفیت بسیار بالایی به چاپ می رسانند، و کیفیت و وضوح تصویر در آن ها چند برابر بیشتر از روش های چاپ معمولی می باشد، کیفیت چاپ پوستر دیوار تنها به نوع تجهیزات و متریال سازنده آن ها بستگی دارد.برای خرید پوستر دیواری انواع مشاغل به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین و محبوب ترین مراکز چاپ پوستر دیواری در بالاترین سطح کیفی می باشد، که محصولات خود را با بهترین کیفیت چاپ و در طرح های سفارشی و منتخب در اندازه های مورد نظر مشتریان چاپ و تولید می کند. این مجموعه معتبر با استفاده از جدیدترین دستگاه های چاپ دیجیتال و مدرن و استفاده از بهترین گرافیست ها و طراحان داخلی سفارشات مشتریان را در مدت زمان مشخص انجام می دهد. متقاضیان استفاده از خدمات طراحی و چاپ پوستر دیواری سفارشات مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایند و آن ها را در موعد مشخص و با کیفیت مورد انتظار خود تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()