پوستر دیواری از دیگر روکش های چاپی است که برای تزئین دیوارهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و با پیشرفت و توسعه صنعت چاپ و کاغذ استفاده از آن نیز در بین شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی متداول تر شده است. این دیوارپوش های کاغذی را می توان در برخی از نقاط کانونی ساختمان نصب کرد و با تلفیق آن ها با انواع کاغذ دیواری ساده یک دیزاین و طراحی حرفه ای را پیاده سازی نمود. قیمت پوستر دیواری با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که البته در این تعیین قیمت کیفیت چاپ و تولید، متریتال مصرفی و برند تولیدی حرف اول را می زنند و بیشترین اختلاف قیمت ها در این بازار مربوط به این سه عامل اصلی می باشد. از دیگر موارد تاثیرگذار در قیمت  پوستر دیواری می توان به ابعاد و تعداد قطعات تصویر چاپی در آن اشاره کرد، زیرا این روکش های دیواری برخی انواع کاغذ دیواری که به صورت رولی عرضه می شوند در قطعات جداگانه و به صورت سریالی تولید می شوند، و با درکنار هم قراردادن صحیح آن ها می توان یک تصویر کامل را مانند یک تابلو بزرگ نقاشی به نمایش گذاشت.

انواع پوستر دیواری سه بعدی

انواع پوستر دیواری سه بعدی و پوستر دیواری ساده را می توان به راحتی در طرح های آماده و سفارشی تهیه کرد و با کنار هم قراردادن اجزاء مرتبط طراحی یک فضای ایده آل را به نمایش گذاشت.انواع پوستر دیواری باکیفیت و بادوام معمولا با استفاده از یک روکش یا لمینت در برابر آسیب های محیطی محافظت می شوند و از مهمترین مزایای آن ها می توان به کیفیت بالای چاپ، ثبات در رنگ ها، کنتراست بالای تصویر، امکان چاپ سفارشی، قابلیت شست و شو و نصب آسان اشاره کرد. انتخاب پوستر دیواری مناسب برای ساختمان با توجه به نوع فضا و سبک طراحی و چیدمان محیط انجام می شود، زیرا با یک انتخاب ناآگاهانه ممکن است، با کوچکتر نماش دادن فضا و بی نظمی در طراحی،  عکس انتظارات خود را از دکوراسیون داخلی ساختمان را برداشت نمایند. تناسب و هماهنگی سبک های این روکش های دیواری با دکوراسیون ساختمان از مهمترین مواردی است که باید مد نظر قرار داد، این دیوارپوش های سه بعدی و ساده را امروزه می توان در هر سبک و سیاقی با توجه به تیراژه و هارمونی رنگ های هماهنگ و مکمل آن خریداری کرد، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری سنتی، پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد که هر کدام از آن ها تنوع بسیار زیادی در تولید دارند.

خرید پوستر دیواری ارزان

متقاضیان خرید پوستر دیواری ارزان و باکیفیت می توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت های نمایندگی و مراکز معتبر واردات و فروش پوستر دیواری، محصولات مورد نظر خود را  در میان تنوع بسیار زیادی از فروشگاه های آنلاین و کالاهای مرتبط خریداری کرده و همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند. از مهمترین مزایای خرید آنلاین پوستر دیواری برای مشتریان می توان به ارسال فوری کالا، عدم صرف هزینه های اضافی حمل و نقل، امکان مقایسه قیمت ها و فروشگاه های اینترنتی و خرید مستقیم پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت ممکن اشاره کرد.برای خرید پوستر دیواری کافی شاپ به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین پوستر دیواری

فروش آنلاین پوستر دیواری از جذاب ترین و محبوب ترین روش های خرید مشتریان می باشد که این امکان را به آن ها می دهد تا محصولات مورد نظر خود را به صورت بی واسطه و مستقیم از نمایندگی های معتبر واردات و پخش انواع روکش های دیواری کاغذی خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی دکورآفیس از محبوب ترین و خوشنام ترین مراکز عرضه کننده کالاهای دکوراتیو و تزئینی ساختمان است، که متقاضیان خرید پوستر دیواری باکیفیت در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت آن می توانند محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و همراه با گارانتی اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()