پوستر دیواری از محبوبترین و پرفروش ترین منسوجات کاغذی است که برای تزئین برخی دیوارهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا روایتگر یک تصویر نقاشی در ابعاد بزرگ می باشد، که در دو نوع انواع پوستر دیواری ساده و پوستر دیواری سه بعدی طراحی و چاپ می شود، و در دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیرات بسیار زیادی دارد. پوستر دیواری مانند یک تابلو نقاشی بزرگ به فضای داخلی ساختمان ها عمق و روح می بخشد و با استفاده از آن می توان با صرف کمترین هزینه یک طراحی حرفه ای و هوشمندانه را به نمایش گذاشت. از این روکش های دیواری زیبا می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای معرفی کالا، خدمات و برخی آثار هنری و رسانه ای استفاده کرد، و به نوعی پرستیژکاری خود را افزایش داد. قیمت پوستر دیواری برحسب کیفیت، ابعاد و اندازه، برند تولیدی، نوع متریال مصرفی، قطعات پوستر و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. این روکش های دیواری جذاب با استفاده از یک لایه لمینت یا سلفون پوشیده می شوند و در برابر خراش، شست و شو و پارگی مقاومت بسیار خوبی دارند و بسته به افزایش کیفیت و دوام آن ها قیمت پوستر دیواری نیز افزایش پیدا می کند.

انتخاب پوستر دیواری مناسب

انتخاب پوستر دیواری مناسب از مهمترین چالش های پیش روی مشتریان می باشد، یک طراح و دکوراتور حرفه ای با بررسی سبک و سیاق طراحی، رنگ های به کار رفته در ساختمان و سلیقه مخاطبان تلاش می کند، مناسب ترین پوستر دیواری را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهد. توجه به برند سازنده، کیفیت چاپ، وضوح تصویر ، تفکیک رنگ ها و کنتراست تصویر از دیگر مواردی است که در خرید پوستر دیواری باکیفیت و مناسب باید بررسی شود. پوستر دیواری در سبک ها و طراحی های مختلف تولید می شوند که از پرطرفدارترین آن ها می توان به انواع پوستر دیواری گل، پوستر دیوار کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد که می توان از آن ها در کنار انواع رنگ روغن و دیگر روکش های دیواری ساده استفاده کرد و یک طراحی بی نظیر و هماهنگ را به نمایش گذاشت.

خرید پوستر دیواری باکیفیت

پوستر دیواری از جمله روکش هایی تزئینی هستند که در طرح های آماده و سفارشی قابلیت چاپ و تولید را دارند، و امروزه باتوجه به توسعه صنعت چاپ و  ورود انواع دستگاه های چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال به این بازارها، روش چاپ پوستر دیواری نیز تغییرات بسیار زیادی داشته است، و کنتراست رنگ ها، وضوح تصویر، گرافیک و کیفیت چاپ در آن ها بسیار بالا رفته است، و متقاضیان استفاده از انواع کاغذ دیواری سفارشی با مشخص کردن الگو و طرح سفارشی خود می توانند این دیوارپوش های سه بعدی را در ابعاد دلخواه با بالاترین کیفیت سفارش دهند و با مناسب ترین قیمت ممکن دریافت نمایند. متقاضیان خرید پوستر دیواری باکیفیت با مراجعه به مراکز معتبر فروش آنلاین پوستر دیواری و دیگر کالاهای تزئینی ساختمان می توانند انواع پوستر دیواری را با ارزان ترین قیمت و به صورت بی واسطه و مستقیم از سراسر کشور سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند، به همین دلیل است که روش خرید آنلاین پوستر دیواری در بین خریداران طرفداران بسیار زیادی دارد.برای خرید پوستر دیواری سنتی و ایرانی به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که با ارائه خدماتی همچون ارسال انواع کالاها به سراسر کشور به صورت فوری و مطمئن با بهترین بسته بندی توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید و در شمار مراکز برتر فروش آنلاین پوستر دیواری قرار بگیرد. تمامی محصولات این مجموعه خوشنام را می توان در سایت فروشگاهی دکورآفیس مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به خرید این محصولات همراه با گارانتی اصالت کالا اقدام نمود.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()