تخت دو طبقه از دیگر مدل های متنوع و کاربردی تخت خواب موجود در بازار است که از متریال با کیفیت چوب و فلز ساخته می شوند و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. برخی از افراد علاقه مند به خرید تخت دو طبقه هستند چون دارای فضای کافی در محل سکونت خود نمی باشد و نمی توانند برای هر کدام از فرزندان خود تخت جداگانه خریداری نمایند. بنابراین از مزایای تخت خواب دو طبقه برای خواب فرزندان خود استفاده می نمایند. البته کاربرد گستردۀ تخت دو طبقه فلزی را می توان در محیط های خوابگاه و اردوگاه می توان مشاهده نمود.

اگر تمایل به خرید تخت دو طبقه چوبی و فلزی را دارید، می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی هر کدام از انواع تخت خواب دو طبقه، مناسب ترین نوع تخت خواب را متناسب با سلیقۀ شخصی خود سفارش دهید.

فروش انواع تخت دو طبقه در تهران

با افزایش جمعیت و کاهش ابعاد آپارتمان های مسکونی، برخی از افراد فضای کافی و یا تعداد اتاق خواب کافی برای هر کدام از اعضای خانواده ندارند، به همین دلیل با خرید تخت دو طبقه استاندارد، می توانند نیاز ساکنین منزل را برآورده سازند. در حال حاضر مراکز فروش تجهیزات خانگی و اداری چوبی و فلزی، انواع تخت خواب دو طبقه را در کنار تخت یک نفره و دو نفره در تهران در معرض فروش قرار داده اند. بنابراین افرادی که قصد خرید تخت خواب برای فرزندان خود را دارند، متناسب با فضای خالی اتاق خواب، اقدام به انتخاب مناسب ترین نوع تخت خواب می نمایند که کارایی مفید داشته باشد.

لذا برخی از افراد بر اساس سلیقۀ شخصی تخت دو طبقه فلزی که از متریال ملامینه ضد خش و آب ساخته شده باشد، استقبال می کنند. از دیگر مزایای این طرح تخت دو طبقه می توان به استفاده از نوارهای محکم در قسمت های لبۀ تخت اشاره نمود. طراحی کشو و حفاظ متحرک برای طبقۀ بالا و همچنین طراحی نردبان متحرک اشاره نمود. توجه داشته باشید که هنگام خرید تخت خواب دو طبقه باید ابعاد تخت و همچنین جنس بدنۀ تخت را مد نظر داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و دوام تخت خواب دارد. برای اطلاع از فروش انواع تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت تخت دو طبقه به مؤلفه های مختلفی چون طراحی، جنس بدنه و تعداد کشوهای تعبیه شده در طراحی تخت خواب بستگی دارد. لذا تولید کنندگان و عرضه کنندگان تخت دو طبقه تلاش نموده اند که متناسب با توان مالی افراد مختلف، انواع تخت دو طبقه ارزان و قیمت مناسب را به مشتریان گرامی پیشنهاد دهند که از کیفیت بالا نیز برخوردار باشد.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز عمدۀ تولید و فروش تخت دو طبقه به صورت کاملاً تضمین شده در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()