تخت از وسیله های ضروری در هر اتاق خوابی است که در انواع مختلف می‌توان آن را تهیه کرد. اولین چیز برای خرید یک تخت مناسب آرامش و راحتی در آن می ‌باشد که نیازمند داشتن استاندارد هایی است که در ساخت آن باید باید به آن توجه شود. تخت ها انواع مختلفی دارند که در مدل‌های یک نفره و دو نفره می باشد و همینطور از لحاظ جنس، نوع، اندازه تخت خواب ها هر یک با دیگری می ‌تواند متفاوت باشد که انواع آن در بازار یافت می شود.برای خرید تخت دو نفره به سایت مراجعه کنید. 

 تخت خواب های دو نفره

تخت خواب های دو نفره شامل دو قسمت هستند که از هم جدا می شوند و با استفاده از بسته هایی به هم متصل شده است. پایه های تخت های دونفره معمولاً چوبی است و با فواصل مختلف از تخت بر روی زمین قرار گرفته و تخت ها می ‌تواند دارای کفی تخت ثابت همان معمولی و یا جک دار باشد که برای مکان های کوچک پیشنهاد می‌شود از کفی تخت جکدار استفاده شود تا بتوان از آن به عنوان فضایی برای گذاشتن وسیله ها استفاده کرد و همینطور انواع تخت می تواند از انواع چوب ها مانند چوب گردو و بلوط و افرا و غیره ساخته شود که از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوتند .

مبل تختخوابشو یکی از انواع تخت هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این تخت ها در واقع مبل هایی هستند که می توان در زمان استراحت بر روی آن نشست و همینطور در زمان خواب آن را به تخت خوابی تبدیل کرد که کاربری های متفاوت این نوع تخت می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده باشد، مخصوصاً در مکان‌ هایی که فضای کافی برای وجود تخت نیست مبل تختخواب شو می‌تواند مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی باشد.برای اطلاع از فروش تخت خواب از طریق لینک به سایت مراجعه کنید. 

سرویس خواب به طور کلی به چند بخش تقسیم می‌شود که از وسیله های مختلف تشکیل شده است که شامل تخت، پاتختی، میز توالت، آینه، کمد، پاف می باشد که تخت در سرویس خواب مهمترین وسیله بوده و به دلیل اینکه مدت زیادی را بر روی آن استراحت می کنیم باید راحت و استاندارد باشد.

 تخت ها در اندازه های مختلفی می باشند که با توجه به میزان فضا می‌توان آن را انتخاب کرد همین طور تخت ها از نظر کیفی در دو نوع کس دو نوع دارای کفی تخت ساده و یا کفی تخت جک دار می‌باشند که برای مکانهای کوچک کفی تخت خواب جک دار پیشنهاد می‌شود تا فضایی اضافی را در اختیار داشته باشید همینطور برای خرید برای خرید تخت با کفی تخت جکدار حتماً باید ارتفاع اتاق را در نظر گرفته و اگر سقف در ارتفاع کوتاه تری قرار دارد تخت را در ارتفاع کمتر خریداری نمود.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()