مدتهاست که استفاده از پارکت در دکوراسیون های داخلی منازل و دیگر ساختمان های تجاری، ویلایی و آپارتمان ها جای خود را باز کرده است، و کمک می کند تا با کمترین هزینه بیشترین  تاثیر و گیرایی را در چیدمان و دکوراسیون ساختمان ها گذاشت. این کفپوش های چوبی دارای بافتی طبیعی هستند و ماده اصلی آن ها چوب درختان گردو، افرا، راش، بلوط، زبان گنجشک، سرخس و غیره می باشد که در کارخانه های تولید در ضخامت ها و ابعاد مختلف برش داده می شوند و پس از انجام عملیات پرداخت کاری مورد استفاده قرار می گیرند.بنابراین کیفیت و دوام پارکت وابسته نوع چوب و سختی آن می باشد، و متقاضیان خرید این کفپوش های چوبی باید در این زمینه دقت کافی را به خرج دهند. تنوع بسیار بالا در رنگ و بافت طبیعی این محصولات نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن ها می باشد که کمک می کند، در هر سبک و دکوراسیونی بتوان از آن ها استفاده کرد. از مهمترین مزایای استفاده از انواع پارکت به عنوان کفپوش ساختمان می توان به قابلیت جابجایی، مقاومت بسیار بالا، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، عایق صدا و گرما، ضد حساسیت و آلرژی و تنوع بسیار بالا در طرح، رنگ و کیفیت  اشاره کرد، که پاسخگوی نیازهای بازار می باشد. انواع پارکت چوبی توسط نصابان حرفه ای بر روی تمامی سطوح صاف و یکدست به روش های مختلفی همچون حصیری، جناغی، مورب، هفت و هشت، مربعی و غیره با استفاده از چسب مخصوص نصب می شوند که در زیبایی ساختمان تاثیر بسیار بالایی دارد.

قیمت پارکت چوبی

قیمت پارکت چوبی بر حسب نوع چوب مصرفی، برند سازنده، کیفیت تولید، ابعاد و قطر پارکت محاسبه و تعیین می شود. انواع پارکت ایرانی، پارکت آلمانی، پارکت ترکی و پارکت چینی از پر طرفدارترین این محصولات در بازارهای کشور می باشد که هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی از رنگ، بافت، ضخامت و کیفیت دارند، که در این میان انواع پارکت ایرانی به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب طرفداران بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارد.

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت و پارکت لمینت از پرفروش ترین و پرطرفدارترین کفپوش های ساختمانی است، که از طریق نمایندگی های معتبر واردات و پخش این محصولات به روش های مستقیم و آنلاین عرضه می شود و متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت از سراسر کشور با مراجعه به آدرس اینترنتی این مراکز می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده، و سفارش دهند. از مهمترین مزایای خرید آنلاین انواع پارکت و لمینت می توان به عرضه مستقیم و بی واسطه کالا، حذف هزینه های رفت و آمد، سهولت انتخاب و خرید با ارزان ترین قیمت اشاره کرد. عرضه مطمئن و فوری انواع پارکت به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا از دیگر مزایایی است که سبب جلب توجه مشتریان و استقبال از این روش خرید و فروش شده است. البته با توجه به تقاضای بسیار بالای خرید پارکت در کشور روز به روز به تعداد شرکت های پخش و فروش پارکت افزوده می شود که برای گرفتن سهم بیشتری از بازار در تلاش هستند تا با عرضه محصولات خود با مناسب ترین قیمت سهم و امتیاز بیشتری از این بازار پر متقاضی را از آن خود نمایند، که سبب به وجود آمدن یک بازار رقابتی به نفع مشتریان شده است. برای خرید پوستر سقفی به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین پارکت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش آنلاین پارکت با مناسب ترین قیمت در برندهای مطرح داخلی و خارجی می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()