جزئیات در دکوراسیون داخلی ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند که به راحتی نمی توان از آن ها عبور کرد، یکی از مهمترین و پر طرفدارترین اکسسوری هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد انواع تابلو نقاشی می باشد که که زیبایی دیوارها را تکمیل می کند، و  تمامی مباحث مربوط به سبک شناسی و هارمونی رنگ ها باید در انتخاب آن ها به کار رود. دکوراتورها و طراحان داخلی با هنرمندان بسیاری در صنعت مبلمان سازی، مجسمه سازی، پرده دوزی، نقاشی و غیره در ارتباط هستند و با استفاده از تجربه و استعداد آن ها در طراحی اشیاء دکوراتیو می توانند یک دکوراسیون بی عیب و نقص را به نمایش بگذارند. به هر حال دکوراسیون داخلی ساختمان ها را می توان با استفاده از انواع  تابلو نقاشی مناسب تکمیل کرد و زیبایی منحصر به فردی به طراحی ساختمان ها بخشید.

قیمت تابلو نقاشی

قیمت تابلو نقاشی در تمامی سبک ها و طرح های نقاشی با توجه به پارامترهای بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود و نمی توان برای این آثار هنری زیبا و متنوع یک نرخ دقیق در نظر گرفت. امروزه انواع تابلو و قاب را  برحسب نوع طراحی در گروه های انواع تابلو خط، تابلو خط و نقاشی، تابلو کودکانه، تابلو آبرنگ، تابلو رنگ روغن و غیره قرار می دهند، که قیمت تابلو در هر کدام از آن ها بسته به نوع متریال مصرفی متفاوت است و افراد می توانند با توجه به بودجه شخصی خود بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند.

ویژگی های انواع تابلو

 تاثیری که سبک های دکوراسیون در هنر و نقاشی دارند، در تمامی جنبه های تزئینات داخلی ساختمان رسوخ کرده است، بطوریکه برای دکور یک منزل کلاسیک به راحتی می توان از انواع تابلو نقاشی کلاسیک در طرح ها و با قاب های زیبای چوبی به همراه پرده های روشن با ترکیب طلایی و سفید و دیگر اشیاء دکوراتیو چوبی استفاده کرد، تا از هرجهت هماهنگی کامل بین رنگ و سبک طراحی اجزاء برقرار باشد و به راحتی بتوان تاثیر گذاری محیط را افزایش داد. تابلو نقاشی مدرن، تابلو نقاشی سنتی، تابلو فرش، تابلو خط، تابلو منظره و انواع تابلو هایی با طراحی های انتزائی و مدرن از پرطرفدارترین این محصولات می باشد که در اغلب طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های انواع تابلو مناسب و باکیفیت می توان به وضوح و خوانایی تصاویر، مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت، تنوع در طرح و نقش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. با توجه به موارد فوق برای خرید تابلو مناسب باید به سبک و سیاق طراحی، هارمونی رنگ ها، ابعاد و اندازه دیوارها با قاب تابلو و بسیاری موارد دیگر دقت کرد، تا بتوان به سادگی یک طراحی داخلی بی نظیر را به نمایش گذاشت. برای خرید تابلو ست به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین تابلو با مناسب ترین قیمت

مجموعه خوشنام و معتبر دکور آفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه عرضه و پخش انواع محصولات دکوراتیو و باکیفیت از معتبرترین مراکز فروش آنلاین تابلو با مناسب ترین قیمت در طرح ها و سبک های متنوع نظیر انواع تابلو نقاشی کلاسیک، تابلو مدرن، تابلو خط و تابلو خط نقاشی می باشد، که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند و متقاضیان خرید انواع تابلو نقاشی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از طرح و نقش، تابلو مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. از مهمترین مزایای خرید آنلاین تابلو نقاشی از این مجموعه می توان به ارسال فوری کالا با مناسب ترین بسته بندی، گارانتی تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()