پوستر دیواری که برخی آن را با کاغذ دیواری سه بعدی اشتباه می گیرند، امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی جایگاه بسیار ارزشمندی پیدا کرده است، بطوریکه با استفاده از چاپ پوستر دیواری مناسب با دکور ساختمان می توان یک فضای بسیار دوست داشتنی و ایده آل را طراحی نمود، بطوریکه نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. چاپ پوستر دیواری معمولا با دو هدف طراحی داخلی و زیبایی بصری ساختمان و یا برندسازی و تبلیغات انجام می شود، که در هر دو مورد باید در انتخاب پوستر دیواری مناسب، و طراحی و گرافیک چاپ پوستر دیواری دقت لازم را به خرج داد، تا بتوان تاثیر بیشتری را روی قضاوت و نظر مشتریان این شرکت ها گذاشت. قیمت  چاپ پوستر دیواری با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله تفکیک و وضوح رنگ ها، نوع کاغذ، دستگاه و روش چاپ، ابعاد و اندازه پوستر دیواری و  سبک طراحی و گرافیک آن محاسبه می کنند، اما می توان در مجموع قیمت پوستر دیواری را با توجه به تاثیر پذیری که در محیط دارد و دوام و مقاومت آن در برابر عوامل محیطی از قبیل گرد و خاک، رطوبت و خراش بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانشت.

ویژگی های پوستر دیواری

 از دیگر ویژگی های چاپ پوستر دیواری می توان به تنوع بسیار بالای آن در سبک های معماری اشاره کرد، امروزه با توجه به نوع دکوراسیون و وسایل ساختمان در تمامی سبک های کلاسیک، مدرن، ماوریک، سنتی و مینیمال می توان نسبته به  چاپ پوستر دیواری سفارشی اقدام کرد و آن ها را مورد استفاده قرار داد، بطوریکه از نظر تطابق معنایی و هماهنگی رنگ ها، کامل کننده دکوراسیون داخلی ساختمان باشد. استفاده از تصاویر الهام بخش مانند منظره، طبیعت، دریا تصاویر اسپرت در تناژ رنگی، کیفیت بسیار بالایی دارند، زیرا معمولا تصاویر سیاه سفید کیفیت چندان بالایی از نظر تفکیک رنگ ها ندارند و هزینه چاپ پوستر دیواری در آن ها بالاتر است.

چاپ پوستر دیواری باکیفیت

چاپ پوستر دیواری با پیشرفت صنعت چاپ و تولید انواع دستگاه های مدرن و باکیفیتی نظبر چاپ دیجیتال، چاپ سابلیمیشن و غیره که قابلیت طراحی و چاپ بر روی هر سطحی را داشتند، رونق بسیار زیادی گرفت، امروزه با استفاده از این خدمات به راحتی می توان انواع پوستر دیواری را در ابعاد و اندازه های سفارشی و با طراحی های اختصاصی با بالاترین کیفیت موجود چاپ کرد. برای چاپ پوستر دیواری باکیفیت و سفارشی می توان از انواع کاغذ های پوشالی، ماسه ای، اکلیلی و گلاسه در ابعاد و اندازه های A4,A3,A++ استفاده کرد که با قرار گیری در گرماژ 100 تا 300 گرم همچنان کیفیت خود را حفظ می کنند. برای حفاظت بیشتر از این محصولات یک لایه لمینت یا سلفون بر روی آن ها قرار می گیرد تا از پخش رنگ ها و خرابی این محصولات در برابر عوامل محیطی مانند خراش، گرد و غبار و شست و شو محافظت نماید.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری ساحل و دریا  به سایت مراجعه کنید. 

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین و بالاترین سطح طراحی و چاپ از مهمترین خدماتی است که از طریق گروه تزئینات داخلی دکورآفیس در اختیار مخاطبان این محصولات قرار می گیرد، این مرکز معتبر با سالها تلاش و تجربه در این صنعت و استفاده از بهترین ماشین آلات چاپی و طراحان و گرافیست های حرفه ای توانسته به خوبی اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین شرکت های چاپ پوستر دیواری اختصاصی قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات چاپ پوستر دیواری سفارشی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند در میان صدها نوع پوستر دیواری در سبک های مختلف بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و یا نسبت به طراحی سفارشی آن از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()