چاپ پوستر دیواری از دیگر خدماتی است که در سالهای اخیر در دکوراسیون داخلی ساختمان ها جای خود را باز کرده است و معمولا در طراحی آن ها از تصاویر آماده مانند طبیعت، اشکال هندسی، مناظر شهری، طرح های انتزاعی و غیره استفاده می شود، و در طرح های سفارشی آن می توان به صورت اختصاصی اقدام به چاپ طرح های دلخواه مشتریان و یا تصاویر آن ها بر روی انواع کاغذ های چاپی باکیفیت نمود. استفاده از پوستر دیواری برای ساختمان های مختلف به منزله یک تابلو بسیار بزرگ نقاشی می باشد، که به فضای ساختمان عمق و معنا           می بخشد. هدف از  چاپ پوستر دیواری  بسته به نوع کاربری محیط متفاوت می باشد و معمولا با موضوعاتی از قبیل جذب و تبلیغات و یا برند سازی و معرفی کالا یا خدماتی خاص انجام می شود. امروزه برای هر سمینار علمی و یا همایش های بزرگ رسانه ای از انواع  چاپ پوستر دیواری سه بعدی سفارشی و مرتبط با نوع فعالیت مورد نظر استفاده می شود، تا به این فراخوان ها و رویدادهای بزرگ علمی، تحقیقاتی، رسانه ای و غیره رسمیت و اعتبار بخشید.

قیمت چاپ پوستر دیواری

قیمت چاپ پوستر دیواری باتوجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت چاپ، نوع کاغذ، دستگاه چاپ و سایز و ابعاد پوستر دیواری سنجیده می شود، البته تراکم و وضوح رنگ ها و تعداد آن ها نیز در سنجش قیمت چاپ پوستر دیواری بی تاثیر نیست. با توجه به سایز پوستر و ابعاد دیوار مورد نظر ممکن است این تصاویر در قطعه های یک، دو و یا چند تکه طراحی و چاپ می شوند، و  به دیوارهای ساختمان نما و جلوه ای بسیار شکیل و زیبا می بخشند، که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

ویژگی های چاپ پوستر دیواری مناسب

از مهمترین ویژگی های چاپ پوستر دیواری مناسب برای منازل و مراکز تجاری و اداری می توان به تناسب موضوعی و طراحی این محصولات با دیزاین ساختمان و یا نوع فعالیت آن اشاره کرد، که معمولا در انواع پوستر دیواری سفارشی برای مشاغل این طراحی ها به صورت سفارشی و با کیفیت بسیار بالایی انجام می شوند تا علاوه بر زیبایی و تاثیر گذاری بیشتر بر روی مشتریان و متقاضیان این مشاغل، پرستیژ کاری آن ها را نیز بالاتر ببرند. استفاده از بهترین روش های چاپ دیجیتال بر روی انواع کاغذ های گلاسه، اکلیلی، ماسه ای و پوشالی که قابلیت تحمل گرماژ 100 تا 300 گرم را دارند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای این محصولات می باشد. در چاپ پوستر دیواری در ابتدا ابعاد و اندازه های دیوار را مد نظر قرار می دهند، و برحسب سایز دیوار در اندازه های یک قطعه و یا چند قطعه طراحی و چاپ می شوند.  از دیگر ویژکی های چاپ پوستر دیواری سفارشی می توان به اندازه های کاغذ آن که در ابعاد A3، A4 و ++A می باشد و روکش لمینتی و یا سلفونی که سطح این قطعه های کاغذی را می پوشاند اشاره کرد، که در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار، خراش و رطوبت مقاومت بسیار بالایی به این تابلوهای جذاب نقاشی می دهد.برای خرید پوستر دیواری خط و نقاشی به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت

شرکت ها و مراکز بسیار زیادی در زمینه چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت در حال فعالیت هستند، که در این میان مجموعه معتبر و فعال دکورآفیس با استفاده از برترین طراحان و گرافیست های داخلی و استفاده از بهترین دستگاه های چاپ پوستر دیواری، در شمار محبوبترین و مورد اعتماد ترین مراکز عرضه و فروش پوستر دیواری قرار گرفته است. متقاضیان استفاده از چاپ پوستر دیواری باکیفیت در طرح ها و سبک های مختلف و سفارشی با بالاترین کیفیت کافی است به وب سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند تا کارشناسان این مرکز در کوتاه ترین زمان لازم سفارش آن ها را انجام دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()