در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی در صورتی که برآورد هزینه ها برای مشتریان مهم باشد، معمولا از انواع پارکت لمینت به همراه یک کاغذ دیواری مناسب و هماهنگ با آن استفاده می شود، تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، یک فضای بسیار شکیل و هنرمندانه را طراحی نمود. قیمت پارکت لمینت ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، زیرا این محصولات چوبی به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم هزینه های نقل و انتقالات و گمرگ کالا با نرخ پایین تری به دست مشتریان می رسند و از این جهت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. عواملی نظیر ابعاد و اندازه، کیفیت تولید، برند سازنده، نوع چوب و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت انواع پارکت لمینت تاثیر می گذارند در حال حاضر می توان این محصولات را در انواع پارکت لمینت ترک، چینی، آلمانی، بلژیکی و کاندایی از بازارهای داخلی در رنگ ها و کیفیت های متفاوت خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های پارکت لمینت

از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت که این مصنوعات چوبی را از دیگر کفپوش ها متمایز می کند می توان به قیمت بسیار مناسب، قابلیت جابجایی، عدم آلودگی و آسیب رساندن به کف ساختمان، ضدحساسیت و آلرژی، عایق حرارت و صدا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که متقاضیان این محصولات را در خرید انواع پارکت لمینت ترغیب می کند. روش نصب پارکت لمینت یکی از مهمترین ویژگی ها و تفاوت های این کفپوش ها با نوع ساده و چوبی آن ها می باشد، انواع پارکت لمینت را با استفاده از کلیک هایی که به صورت نر و مادگی در حاشیه آن ها قرار گرفته است به یکدیگر نصب می کنند، بدون اینکه جای هیچ گونه درزی باقی بماند و یا سطح زیر پارکت یا کف ساختمان را با استفاده از چسب و دیگر محصولات آلوده کند. برای زیباتر نشان دادن کف ساختمان با استفاده از انواع پارکت لمینت معمولا این روکش های چوبی را به روش های مختلفی همچون جناغی، حصاری، مورب، شطرنجی، هفت و هشت، خطی و غیره نصب می کنند، تا زیبایی های این محصولات را بتوان بهتر به نمایش گذاشت.

خرید پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت

می توان از مهمترین ملاک های انتخاب پارکت لمینت قیمت پایین و اقتصادی آن در مقایسه با انواع پارکت چوبی می باشد، و معمولا علاقه مندان به این کفپوش های چوبی که هزینه های انتخاب و نصب پارکت چوبی را ندارند از این محصولات استفاده می کنند. نمایندگی های بسیار متعددی به صورت حضوری و آنلاین انواع پارکت لمینت را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در اختیار متقاضیان این محصولات می گذارد،و معمولا علاقه مندان خرید پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت، همراه با گواهی تضمین کیفیت و اصالت کالا با مراجعه به آدرس الکتونیک این مجموعه ها می توانند، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.برای اطلاع از فروش پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت لمینت ارزان و باکیفیت

مجموعه فروشگاهی و تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر و درخشان در صنعت واردات و فروش پارکت لمینت ارزان و باکیفیت در برندهای داخلی و خارجی معتبر، همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را در سراسر کشور به دست آورد.  برای خرید پارکت لمینت در رنگ ها، کیفیت ها و قیمت های متنوع کافی، است به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات این مرکز، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین انواع پارکت لمینت نمود، تا این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، در محل تعیین شده دریافت نمود.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1089
نمایش همه
علاقه مندی ها ()